Terug

foutieve factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

E. R.

Naar: Belgateq

07/11/2024

Betreft: Betwisting van factuurnummer 2024-1506386 van 14/10/2024 Geachte mevrouw/heer, Op 24/10/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 80. Dat moet echter een vergissing zijn: De aanvraag voor keuring werd gedaan vanuit het bedrijf HS Poswer Solutions, niet van mij zelf. Ik heb deze keuring niet aangevraagd. Wanneer uw medewerker bij mij aan de deur stond werd het duidelijk dat de keuring al was uitgevoerd. Aangezien ik geen specialist ben op het vlak van electriciteit, keuringen en zonnepanelen had ik geen idee dat deze afspraak moest geannuleerd worden. Ik kreeg geen verder uitleg over het waarom van deze afspraak en al helemaal niet vanuit HS Power Solutions. Vandaar dat ik op 24 oktober naar jullie heb gemaild dat deze factuur richting HS POwer SOlutions moest en niet naar mij. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 80, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Els Reynaert 0475553968

Berichten (2)

Belgateq

Naar: E. R.

12/11/2024

Beste, De inspecteur is ter plaatse geweest en heeft de volgende opmerking gemaakt: 'Annulatie, installatie is nog niet geplaatst. De installateur zou de omschakeling naar driefase in orde maken voor de nieuwe omvormer. Echter, zowel de omschakeling als de installatie van de nieuwe omvormer zijn nog niet uitgevoerd. Annullatiekosten dienen in rekening gebracht te worden.' Dit betekent dat de annuleringskosten naar de aanvrager, in dit geval de installateur HS Powersolutions, doorgestuurd moesten worden. Ik zie dat de factuur zowel naar hen als naar de klant is verzonden. We zullen de annuleringskosten voor de klant intrekken. Als de klant ons dit telefonisch had laten weten, hadden we dit ook direct geregeld. In de bijlage vindt u ook de creditnota voor die factuur. Met vriendelijke groeten,

E. R.

Naar: Belgateq

16/11/2024

Beste, Ik krijg nog steeds herinneringen voor de factuur. Kan dit in orde worden gemaakt? Els


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform