Beste, ik had bij het kiezen vanhet sanitair, de duurste douche gekozen. Nadien bij de opstelling van de bestelbon overloopt de verkoper nog eens alles. Ik zie dus idd dat er een douche genoteerd staat, maar stel me geen vragen of het de juiste nummers zijn die ernaast staan. Een 3 tal weken geleden is alles geleverd, en deze week geplaatst. Ik vraag aan de werkman hoe deze douche te gebruiken, omdat het anders is dan mijn vorige. Al vlug bleek aan de uitleg dat ik niet de douche had dan dat ik had besteld. Ik heb dit direct laten weten, maar het antwoord is u heeft wat er op papier staat. De verkoper had een foutieve douche genoteerd. Men zou kijken wat men kan doen. (ik had ondertussen wel al gevraagd wat eventueel het prijsverschil zou zijn, en bleek dat de firma door de corona zijn prijzen naar beneden had gedaan waardoor de duurdere douche die ik wou, nu eigenlijk evenveel kost als de douche die ik nu heb) Eerst kreeg ik te horen dat de projectleider dit verder zou bekijken, van hem kreeg ik dan te horen dat hij nog wel aan een grote douchekop zou geraken. Nadien bleek dat er geen meer was, en moest de verkoper het maar oplossen. Van de verkoper kreeg ik dan te horen dat hij er niks kon aan doen en dat men wel met mij contact zou opnemen. Ik heb dan ook een telefoontje mogen ontvangen van een niet zo vriendelijke dame Melissa De Mayere, die me wist te zeggen dat ze hier niks meer konden aan doen. Ik heb wat op papier stond. Volgens een aannemer die hier nog werken moest uitvoeren, had ik reeds vernomen dat men dit zou antwoorden, gewoon omdat men geen zin heeft dat men nog een aannemer zou moeten betalen om dit alles opnieuw te moeten plaatsen. Die aannemer liet ook weten dat ik me niet van mijn stuk moest laten slaan dat dit zogezegd de eerste keer is dat men dit tegenkwam ( zoals de verkoper zei), want dat ze een stockruimte hebben waar er al verschillende dingen staan die ze al hebben moeten terugnemen, en niet enkel beschadigde zaken. Blijkbaar stelt de firma meer aandacht aan haar personeel dan aan klantvriendelijkheid. Ik ben hier dan ook heel zwaar in teleurgesteld. Ik was zo blij dat ik de beslissing had genomen voor een nieuwe badkamer te gaan, mijn zoon die in de toonzaal dan de verschillende douches mocht zien en smoorverliefd was op die ene douche die dan nog de duurste was. Ik wou hem zijn zin geven, want zag er een zalige douche uit. Niet dus!! Ik zou toch graag mijn zoon zijn droomdouche krijgen en zonder meerkost, gezien de douche in prijs is gezakt. Ik kan er uiteindelijk niet aan doen dat de verkoper de verkeerde op de bestelbon heeft geplaatst. Ik had zoveel vertrouwen in deze firma, in de verkoper ... maar op deze manier kan ik geen reclame maken voor dit bedrijf.