Beste,Ik bestelde bij jullie een schaduwdoek op maat.Eerst vroeg men mij de afmetingen van het doek welke ik heb doorgegeven. Bij de opmaak van de bestelling vroeg men mij dan ineens de afmetingen tussen de bevestigingspalen. De lengte van de spanners om het doek op te spannen werd eveneens gevraagd. Met deze afmetingen is het doek dan besteld. Bij de levering van het doek merk ik echter vrij snel op dat de afmetingen niet kloppen met wat volgens mij de afmetingen van het zouden moeten zijn. Er zijn afmetingen bij die totaal onmogelijk zijn en dit heb ik dan ook op 27/05 in een mail aan jullie toegelicht met een duidelijke tekening. Op 28/05 krijg ik een telefoontje van jullie dat jullie het niet goed begrijpen en vragen jullie het doek terug te sturen. Op 02/06 is dit doek naar jullie terug gestuurd welke jullie op 04/06 in ontvangst hebben genomen. Op 18/06 stuur ik een mail dat ik van jullie nog geen reactie heb mogen ontvangen. Op 27/06 stuur ik terug een mail omdat ik nog steeds geen reactie heb gekregen. Hierop krijg ik de reactie dat men het zal navragen in het atelier. Weer wacht ik weer enige tijd zonder reactie. Op 06/07 bel ik jullie op om uitleg te vragen. De persoon die ik aan de lijn krijg zegt dat men hiermee bezig is en men weet waarover het gaat. Hij heeft mijn tekening gezien en vermeld dat de spanners bij jullie andere afmetingen hebben. Hij vermeld eveneens dat ik maar had moeten doorgeven dat mijn spanners andere afmetingen hebben. Maar dat heb ik ook gedaan en is duidelijk af te lezen op de bestelopdracht. Ik vraag hem dus om binnen de 2 dagen een mail te sturen met jullie reactie of intenties. Eveneens weet de persoon mij te zeggen dat hij later zal terugbellen want hij zat in de auto. We zijn nu echter 3 dagen verder en ik heb nog steeds geen telefoon noch mail gekregen.Ik vind het spijtig dat het op deze onaangename wijze moet verlopen en het getuigt van weinig professioneel gedrag om uw klanten gewoon zonder enige reactie in het ongewisse te laten.