Terug

foutief uitgevoerd onderhoud verwarming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Cozie

16/02/2023

Ik ontving een schrijven van de leefmilieu brussel dat mijn verwarmingsketel niet voldoet aan de eisen van EPB en dat ik dit probleem moet verhelpen binnen de 6 maanden. Ze sturen mij dot document nadat de door jullie gestuurde onderhoudsdienst Cozy hun het epb attest in bijlage bezorgde waaruit blijkt dat zowel de co productie als het rendement niet voldoen. Groot is mijn verbazing daar enerzijds de technische data van de ketel in bijlage aangeven dat mijn ketel ruim binnen deze waarden zou moeten vallen en anderzijds dat het onderhoudscotract ( extract in bijlage) dat ik met Engie heb zeer duidelijk aangeeft dat dit afstellen door Cozy diende te gebeuren vóór het uitlezen van de waarden voor het attest.Kan u dringend de nodige stappen ondernemen om dit euvel te verhelpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform