Terug

Foutief DHL retourlabel - geen enkele respons

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. F.

Naar: Refurbished.be

26/09/2022

Beste, mijn vertrouwen in dit bedrijf is helemaal zoek. ik heb een 2d hands gsm toegezonden gekregen die een eerste keus zou moeten. Bij aankomst blijkt het geluidsvolume of iets dat daar mee te maken heeft niet te werken. Je kon de andere persoon gewoon bijna niet verstaan. Alles geprobeerd maar geen verandering. Ik heb hiervoor gebeld naar hun klantendienst (meer dan 1 uur aan de wachtlijn gehangen!!). Zij gaven mee het toestel retour te sturen. Hoe lang voor we een gsm retour zouden krijgen? Minstens 3 werkdagen. Label gekregen en teruggezonden. Meer dan 6 werkdagen gewacht voor we een bericht kregen van de pakketdienst dat het zou teruggezonden worden. Geen communicatie van Refurbished, NIETS. Geen enkele vorm van contact. Gsm uiteindelijk 3 dagen later bekomen. Ik wenste het toestel niet meer te behouden en wil het retour zenden en mijn centen terug te krijgen (gsm niet kunnen gebruiken, technische problemen, bereikbaarheidsproblemen, communicatieproblemen, wachttijden, etc.). Hiervoor vie email een label bekomen van DHL op 15/09 maar dit blijkt niet te werken want geweigerd bij een afleverpunt van DHL. Hierop Verscheidene emails verstuurd via klantenservice@refurbished.be maar weer geen enkele reactie. Je wordt er radeloos van en angstig dat je je geld niet gaat terug zien. Niet te spreken over het ongemak. Vandaag ook geprobeerd het telefoonnummer tel:038081595 op hun website te bellen maar dat werkt gewoon niet. Genoeg is genoeg. Ik hoop dat u kan helpen een bruikbaar label te bekomen en ons geld terug te krijgen. Graag hoor ik van u.

Berichten (3)

Refurbished.be

Naar: R. F.

26/09/2022

Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben uw aanvraag geregistreerd onder nummer456710299 en op werkdagen proberen wij deze binnen 24 uur te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Klantenservice Refurbished.nl

R. F.

Naar: Refurbished.be

13/10/2022

Beste, 17dagen geleden hebben we onze klacht naar jullie verstuurd. Jullie reageren dat er een reactie binnen de 24u zal volgen. Althans 'proberen' dan. Jullie kunnen zich blijkbaar niet inleven wat een ongemakkelijk gevoel dit 'niet proberen' me zich meebrengt . Graag dan deze keer een antwoord en oplossing in 24u?

R. F.

Naar: Refurbished.be

02/11/2022

Beste,Wij hebben nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen ondanks dat u dat aangeeft terugbetaling binnen de 14 dagen uit te voeren in uw email van 18/10 (in bijlage). Graag een bevestiging dat u de terugbetaling hebt uitgevoerd of onmiddellijk zal uitvoeren.Beleefde groet, Robert Fountain


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform