Beste, mijn vertrouwen in dit bedrijf is helemaal zoek. ik heb een 2d hands gsm toegezonden gekregen die een eerste keus zou moeten. Bij aankomst blijkt het geluidsvolume of iets dat daar mee te maken heeft niet te werken. Je kon de andere persoon gewoon bijna niet verstaan. Alles geprobeerd maar geen verandering. Ik heb hiervoor gebeld naar hun klantendienst (meer dan 1 uur aan de wachtlijn gehangen!!). Zij gaven mee het toestel retour te sturen. Hoe lang voor we een gsm retour zouden krijgen? Minstens 3 werkdagen. Label gekregen en teruggezonden. Meer dan 6 werkdagen gewacht voor we een bericht kregen van de pakketdienst dat het zou teruggezonden worden. Geen communicatie van Refurbished, NIETS. Geen enkele vorm van contact. Gsm uiteindelijk 3 dagen later bekomen. Ik wenste het toestel niet meer te behouden en wil het retour zenden en mijn centen terug te krijgen (gsm niet kunnen gebruiken, technische problemen, bereikbaarheidsproblemen, communicatieproblemen, wachttijden, etc.). Hiervoor vie email een label bekomen van DHL op 15/09 maar dit blijkt niet te werken want geweigerd bij een afleverpunt van DHL. Hierop Verscheidene emails verstuurd via klantenservice@refurbished.be maar weer geen enkele reactie. Je wordt er radeloos van en angstig dat je je geld niet gaat terug zien. Niet te spreken over het ongemak. Vandaag ook geprobeerd het telefoonnummer tel:038081595 op hun website te bellen maar dat werkt gewoon niet. Genoeg is genoeg. Ik hoop dat u kan helpen een bruikbaar label te bekomen en ons geld terug te krijgen. Graag hoor ik van u.