Terug

foutief aantal van artikel/foutieve factuur

Closed Openbaar

van der schueren

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: van der schueren

13/03/2024

ik heb bij van der schueren raamfolie aangeschaft. zowel op het etiket in de winkel als op de factuur staat omschreven dat dit gaat over 10 stuks per rol. had er net 20 nodig dus 2 rollen nodig. er zit dus wel maar 1 stuk in per rol, geen 10. reeds van der schueren gecontacteerd, die de schuld vervolgens op de leverancier wou schuiven. we hebben daarop geantwoord dat de schuld niet bij de leverancier ligt maar bij hun (van der schueren) zelf. zowel opmaak factuur als etiketering in de winkel is hun verantwoordelijkheid, niet van de leverancier. daarop hebben we weer gekregen dat als we niet tevreden waren met de aankoop we deze mochten terug brengen.. ik zou liever mijn overige 18 stuks krijgen zoals omschreven staat op de factuur/het etiket. sorry maar dit is echt misleidende reclame. factuur kan voorgelegd worden alsook foto's van de etiketering in de winkel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform