Terug

Foute verkoopsinformatie

Opgelost Openbaar

JUST4COOKZ

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. L.

Naar: JUST4COOKZ

08/11/2020

Ik koop vaak via Bol.com en een week terug kreeg ik een mail met hetzelfde logo, dezelde setting ... waarbij ik de kans kreeg (als trouw lid) een koffieautomaat te kopen aan een prijs van 2 EUR. Hoewel ik toen al bedenkingen had, probeerde ik de koop te realiseren. De betalingswijze en procedure was 100 procent zoals bij Bol.com, wat me niet echt deed twijfelen. Ik heb betaald zonder wantrouwen. Tot mijn ontzetting stelde ik een paar dagen later vast dat er naasr de 2 EUR ook nog 80 EUR op mijn Visa rekening wordt gedebiteerd onder de noemer golden membership. Dan wist ik dat het goed fout zat. Na de eerste verkoop kreeg ik de kans via opnieuw (fake?) Bol.com een tweede aankoop te doen. Nu voor 0,45 EUR. Hetzelde is gebeurd. Ik betaal de 0,45 EUR en een paar dagen later zie ik een bedrag van 79 EUR op mijn Visa staan. De bedragen worden normaliter begin december gedebiteerd. De firma achter de tweede verkoop is thescent.club. Ik heb inmiddels just4cookz gecontacteerd en die (zeggen ze) hebben mijn lidmaatschap inmiddels geannuleerd en zullen de Visa bedragen blokkeren zodat ze niet van mijn rekening gaan. Morgen doe ik hetzelfde voor thescentclub. Ik neem via chat contact op en dien een klacht in waarbij ik vraag het lidmaatschap stop te zetten en de Visa bedragen te bevriezen. Mijn ‘vraag’ zijn deze 2 firma.s bij Testaankoop gekend? Is deze oneerlijke verkoop met medeweten van Bol.com (ik denk het niet) gebeurd? Misschien was ik wat naief maar ik werk in een bank. Dus fraudesystemen zijn me gekend. De website en betalingswijze was echter 100 procent Bol.com. Graag jullie interactie of mening. In ieder geval - zelfs met de volledige terugbetaling - vind ik deze manier van verkoop ontoelaatbaar.

Berichten (1)

JUST4COOKZ

Naar: G. L.

19/11/2020

- Please type your reply above this line -Your request (62836) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Isabell, Nov 19, 2020, 10::32 GMT+1Hello, Klachtenbox☺Thank you for contacting us!How may I help you?Please let us know if you have any further questions and I'll be happy to assist.♥----------------------------------------------Klachtenbox, Nov 18, 2020, 19:47 GMT+1 [93ORXD-G72O] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [93ORXD-G72O]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform