Terug

Foute levering - weigering retour

Closed Openbaar

Smartwatchbanden.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Smartwatchbanden.nl

29/01/2024

Beste, ik bestelde recent een horloge band bij www.smartwatchbanden.nl Na de bestelling van een horlogeband voor mijn fitbit sense 2, kreeg ik echter een bandje opgestuurd voor een fitbit versa 3/4. Deze past niet op mijn horloge model en hier ben ik dus niets mee. Ik heb dit laten weten via hun contactdienst, waarop ik antwoord kreeg dat dit een generiek bandje was en het wel pastte op mijn model van fitbit, hierop hebben ze ook mijn retourformulier geweigerd. IK heb nu reeds enkele pogingen gedaan om contact met hun te leggen steeds zonder resultaat. Hoe ga ik hier mee om om alsnog het correcte bandje opgestuurd te krijgen? Ik zit er niet mee in om het originele retour te sturen.

Berichten (1)

Smartwatchbanden.nl

Naar: R. V.

30/01/2024

Beste Robbe,Als aller eerst onze excuses voor het ongemak.Ik zal zal het probleem voor je oplossen , ik zal zorgen dat er een nieuwe horloge band jouw kant op komt.Betreft het retour sturen van je huidige band ga ik ook voor je regelen door middel van een gratis retour label.Ik zal dit persoonlijk allemaal naar je toe mailen. Dus hou je mailbox in de gaten.Nogmaals sorry voor het ongemak.---Met vriendelijke groet,Lucas Klantenservicemedewerker Smartwatchbanden.nlVolg je ons al op social media? [10] [11]klachtenbox@test-aankoop.be schreef op 2024-01-29 15:40: Links:------[1] test-aankoop.be[2] test-aankoop.be/klagen[3] :test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01960590-26[4] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven[5] s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/42405792-54fb-4daa-8a8d-71159fb8d50b%2F3df8dca0-5e18-4a44-a6aa-a6e365b2e386?sv=2020-04-08se=2024-07-27T14%3A40%3A18Zsr=bsp=rsig=PxN5BmXFO9QrlCr%2FApoWXGkDJbG%2F6XrHBTID7uxAF8Q%3D[6] s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/42405792-54fb-4daa-8a8d-71159fb8d50b%2Fe2c1a74e-dad8-47fe-af24-97ca1388bbd2?sv=2020-04-08se=2024-07-27T14%3A40%3A18Zsr=bsp=rsig=FkbI3U4pSHuVmlsHaM3iVT6KV7K4xmEERe4ePZrnhvg%3D[7] s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/42405792-54fb-4daa-8a8d-71159fb8d50b%2Ff0eaeaac-b79f-4423-93fb-b9f42fdcf47b?sv=2020-04-08se=2024-07-27T14%3A40%3A18Zsr=bsp=rsig=y6kQxl9IRC9HfuGiyGBP1YXHJxSxpM2hyln2hrEwfZk%3D[8] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden[9] test-aankoop.be/klagenrivacy[10] s:www.facebook.com/smartwatchbandennl/[11] s:www.instagram.com/smartwatchbandennl/?hl=nl [8] [9] Links:------[1] test-aankoop.be[2] test-aankoop.be/klagen[3] :test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01960590-26[4] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven[5] s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/42405792-54fb-4daa-8a8d-71159fb8d50b%2F3df8dca0-5e18-4a44-a6aa-a6e365b2e386?sv=2020-04-08se=2024-07-27T14%3A40%3A18Zsr=bsp=rsig=PxN5BmXFO9QrlCr%2FApoWXGkDJbG%2F6XrHBTID7uxAF8Q%3D[6] s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/42405792-54fb-4daa-8a8d-71159fb8d50b%2Fe2c1a74e-dad8-47fe-af24-97ca1388bbd2?sv=2020-04-08se=2024-07-27T14%3A40%3A18Zsr=bsp=rsig=FkbI3U4pSHuVmlsHaM3iVT6KV7K4xmEERe4ePZrnhvg%3D[7] s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/42405792-54fb-4daa-8a8d-71159fb8d50b%2Ff0eaeaac-b79f-4423-93fb-b9f42fdcf47b?sv=2020-04-08se=2024-07-27T14%3A40%3A18Zsr=bsp=rsig=y6kQxl9IRC9HfuGiyGBP1YXHJxSxpM2hyln2hrEwfZk%3D[8] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden[9] test-aankoop.be/klagenrivacy[10] s:www.facebook.com/smartwatchbandennl/[11] s:www.instagram.com/smartwatchbandennl/?hl=nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform