Terug

Foute diagnose dat fataal kon aflopen

Opgelost Openbaar

AZ Rivierenland campus rumst

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: AZ Rivierenland campus rumst

07/10/2024

Zaterdagmiddag naar spoed Van AzRivierenland rumst geweest , met hevige krampen in mn onderbuik, volgens de dokter van dienst was het een buikgriepje op basis van de bloedresultaten. Naar huis gestuurd met voorgeschreven medicatie. Hielp niet, krampen bleven niet uit, extreem overgeven! Dan maar naar ZNA Middelheim geweest. Daar hebben ze een CT-scan uitgevoerd: wat bleek dus: ontstoken appendix met abces en moest dus onmiddellijk geopereerd worden! Onvoldoende geholpen geweest en verkeerde diagnose gesteld!

Berichten (2)

AZ Rivierenland campus rumst

Naar: A. S.

07/10/2024

Beste, Ik stel vast dat onze contactgegevens van de ombudsdienst makkelijk te vinden zijn. De patiënt is vrij om zijn melding openbaar te maken. De ombudsdienst echter zal de melding niet op deze wijze behandelen. Bijgevolg zal de melding “open” blijven op jullie platform. Na persoonlijke melding door de patiënt zelf bij de ombudsdienst wordt er een ombudsdossier geopend waarna er onderzoek wordt gedaan naar de aard van de melding. Na onderzoek wordt er in dialoog gegaan en wordt er feedback gegeven aan de patiënt zelf. De aangereikte informatie is bovendien te beperkt. Op basis van de doorgegeven naam kan de patiënt niet worden teruggevonden in de systemen van het ziekenhuis. Dank om dit te willen doorgeven aan de melder. Met vriendelijke groeten, Nicole Caremans Ombudsteam AZR Ombudsdienst (Rumst) ombudsdienst.rumst@azr.be T 03 880 92 09 www.azrivierenland.be Van: Info info@azr.be Verzonden: maandag 7 oktober 2024 13:38 Aan: Ombudsdienst (Rumst) ombudsdienst.rumst@azr.be CC: Communicatie communicatie@azr.be Onderwerp: FW: Foute diagnose dat fataal kon aflopen Beste Onderstaande mail kregen wij binnen via info@azr.be Met vriendelijke groeten Aaike Info info@azr.be T 03 880 90 11 www.azrivierenland.be

A. S.

Naar: AZ Rivierenland campus rumst

07/10/2024

Beste Mijn naam is Shota Hasani, ik heb eerst een bericht gestuurd naar jullie ombudsdienst maar geen reactie gehad tot op heden. Ik heb me zaterdag aangemeld rond 13u30 op spoed.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform