Terug

Foute boete

Opgelost Openbaar

Bibliotheek Aalst

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Bibliotheek Aalst

07/09/2020

Beste Twee jaar geleden heb ik enkele boeken uitgeleend bij de BIB van Aalst. Ik was inderdaad te laat met deze boeken in te dienen en ik kreeg de volledige kostprijs van deze boeken als boete.Daarna werden deze alsnog, via de inleverbus, binnengegaan.Dit werkte toen niet zo goed en ik heb hier toen geen BON van gekregen. Ik zag wel dat er iemand actief was op het computerscherm (ik zag de muis bewegen).Ik gaf dit ook zo door.Ik heb meermaals, via de secretaris, gevraagd om de kostprijs van deze boeken van de boete te halen. De rest wil ik zeker betalen.Tot op heden nog geen antwoord.Enkel ontving ik een laatste aanmaning.

Berichten (1)

Bibliotheek Aalst

Naar: L. D.

21/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform