Beste, Mijn partner en ik rijden met een Land Rover Freelander.- Op datum van 15/6 liet mijn partner twee nieuwe voorbanden monteren op onze wagen bij Profile Antwerpen. ( 493,46 euro - direct betaald )- De wagen bleef daarna 3 dagen stilstaan omdat mijn partner van thuis werkt maar toen hij de 4de dag toch naar zijn werk reed merkte hij dat de één van de vernieuwde banden lek was.- Hij reed daarop terug naar Profile Antwerpen om het euvel te verhelpen.- Dezelfde mekanieker als een paar dagen voordien gaf toe dat de band niet lek was door een externe factor maar dat hij zelf bij het montage door tijdsgebrek het juiste ventiel had vergeten te plaatsen waardoor de lucht makkelijk kon ontsnappen.- De lekgereden band is onbruikbaar en de mekanieker plaatst een voorlopige band en bestelt een nieuwe.- Daags nadien kan mijn partner terug naar Profile om de nieuwe band te laten plaatsen.- Mijn partner is van oordeel dat dit op kosten is van Profile omdat zij een fout hebben begaan en ook hebben toegegeven.- Niets is minder waar : hij krijgt opnieuw een factuur van 212,90 euro onmiddellijk te betalen of te vertrekken zonder band, dus met 3 wielen ipv 4.- Beide banden hebben dus maar liefst 672,53 euro gekost.- Wij kunnen de dupe niet zijn van een fout van de garage en eisen dus dat de factuur van 212,90 euro wordt gecrediteerd en terugbetaald.