Terug

FOUT VAN AXA KREDIET

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. K.

Naar: AXA Assistance

29/08/2019

Een jaar geleden heb ik een huiskrediet genomen bij AXA bank.Een van de voorwaarden van het contract was dat ik een schuldsaldo en brand verzekering bij Axa moest nemen.Het was afgesproken dat ik de documenten ivm betaling via de post zou moeten ontvangen.Op 26 januari in verkeerde brievenbus heb ik toevallig een bief van Axa gevonden . De brief was op mij oude adres ( terwijl we al 6 maanden wonden in Lede) Van die post blekte dat ik een brief zou moeten ontvangen hebben op 15 november ivm mij krediet en dat ik niet voldeed aan bepaalde voorwaarden . Helaas hebben we tot vandaag geen brief ontvangen ( niet op onze oude en ook niet op nieuwe adres ). Op eind januari werd onze krediettarief direct aangepast. Op 26 januari hebben we direct telefonisch contact gehad met Zakenkatoor Van Keymeulen te Erembodegem. We hebben hem hele situatie uitgelegd. Hij verzekerde ons dat een vergissing is en dat we kunnen gerust zijn van hele situatie . Volgens hem zouden we zeker mogen rekenen op een oude tarief .We hebben meerdere keren telefonische en persoonlijke contacten met Zakenkantoor Van Keymeulen gehad.Meneer Van Keymeulen beloofd ons elke keer dat het binnen een paar dagen in orde zou zijn.Ondertussen zijn we 8 maanden verder en het is NIKS veranderd !!!Elke maand moeten we 40,36 € extra bijbetalen door een vergissing van AXA. Dus na 25 jaar gaan we 12100€ meer moeten betalen... Vanaf januari hebben we ons best gedaan om deze probleem op te lossen.Gezien dat de situatie niet veranderd is, zouden we graag uw help vragen.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform