Terug

Fout slotfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Iso Protect (Group Protect)

08/02/2023

Beste, ik ontving een slotfactuur waarin me gevraagd werd het saldo van 2000 EUR te betalen, conform de offerte. Dit heb ik ook gedaan. Op dit factuur stond echter ook de som van 2831,35 EUR. Daarop stuurden jullie me aanmaningen tot een aangetekende zending met ingebrekestelling en de vermelding dat ik niet geprotesteerd zou hebben binnen de voorziene termijn om alsnog 831,53 EUR te betalen. Een som die nergens geduid werd, niet conform de offerte was en vermeld op een factuur waar eveneens de correcte som van 2000 EUR als te betalen vermeld stond.Ik heb wel degelijk meteen mijn vragen en opmerkingen doorgestuurd op het gevraagde adres, vermeld op het factuur, nl. debiteuren@groupprotect.beIk ontving echter geen enkele reactie van uwentwege.Zo stuurden jullie me het factuur door op 5/9/22 om 13u14.Ik reageerde via het door jullie gevraagd mailadres + verwante mailadressen op:- 5/9/22 om 13u44- 3/10/22- 10/10/22- 15/11/22Op 9/2/22 probeerde ik nogmaals via telefonische weg. Uw medewerker vroeg me haar nogmaals alle mailverkeer door te sturen. Hierop kreeg ik een antwoord via mail dat zij alles doorgestuurd had naar de Facturatie- en de debiteurendienst met de vraag aan deze beide medewerkers om me te contacteren. Zij beloofde me dat dit dezelfde dag nog zou gebeuren. Ik heb echter niets gehoord,Ik ben dus al mijn verplichtingen nagekomen: het gevraagde saldo, conform de offerte heb ik geruime tijd geleden al betaald en ik heb wel degelijk ‘geprotesteerd binnen de voorziene termijn’Ik vraag u dan ook de aanmaningen te staken en het dossier als afgerond te klasseren.Bovendien vraag ik om eindelijk de schade die u toebracht tijdens de werken en waarvan ik u via mail en aangetekende zending op de hoogte bracht en waarvoor u me uiteindelijk via mail verzekerde dat dit ‘gecompenseerd’ zou worden in orde te brengen.-


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform