Terug

Fout Optiline Rekeninguittreksel - Visa uitgavenstaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: BNP Paribas Fortis

29/11/2015

Beste,Ik heb uw diensten al tot tweemaal toe een mail gestuurd waarin ik een fout kenbaar maak op mijn rekeninguittreksels.Optiline overzicht op 21/09/2015Volgens de bijgevoegde uitgavenstaat van VISA, is er op 04/09/2015 een bedrag van € 862,67 Euro van mijn Visa rekening gegaan, een bedrag welke geheel ten onrechte van mijn Paypal account werd gedebiteerd. Op mijn Visa rekening krijg ik op 19/09/2015 een negatief saldo van € 871,66 Euro. Dit is een fout van PaypaOptiline overzicht op 21/10/2015Op een volgende uitgavenstaat van Visa, wordt het bedrag van € 862,67 Euro teruggeboekt op mijn Visa rekening op 01/10/2015. Het saldo komt daardoor, samen met andere verrichtingen, positief te staan op € 845,73 Euro, maar werd er toch een maandaflossing van € 250,- Euro afgehouden op 05/11/2015.Om deze rede had ik telefonisch contact met uw diensten en werd er mij beloofd dat dit bij het volgende rekeninguittreksel in orde zou komen. Mijn mails kon men op deze dienst niet controleren omdat dit een andere dienst is, …Niets was echter minder waar. Op 04/12/2015 zou er wederom een aflossing volgen van € 250,- Euro. Na betaling van deze zou er nog een verschuldigd saldo overblijven € 218,66 Euro, … En nu word ik boos … Hoe komen jullie daarbij. Zien jullie deze fout niet. Ik eis een onmiddellijk rechtzetting van deze fout, want die is er duidelijk wel. Ook de intresten die ik daardoor betaald heb, vraag ik terug.Vriendelijke groeten,

Berichten (4)

BNP Paribas Fortis

Naar: A. C.

29/11/2015

Geachte mevrouw,Geachte heer,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij bedanken u hiervoor. Onze medewerkers beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.Opgelet: dit is een automatisch bericht. Alvast bedankt om hierop niet te antwoorden.Hoogachtend. BNP Paribas Fortis NVT +32(0)2 762 60 00Warandeberg 3, 1QA5E, 1000 Brussel www.bnpparibasfortis.be----- Original Message ----- :www.test-aankoop.be/complaint/terms-and-conditions     :www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneel/privacy======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer. BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.com/privacy-policy. ======================================================

BNP Paribas Fortis

Naar: A. C.

30/11/2015

Geachte mevrouw Van Damme,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en danken u hiervoor.U de best mogelijke diensten aanbieden is niet alleen een belofte, het is ook een engagement van al onze medewerkers van BNP Paribas Fortis. Wij hechten dan ook veel belang aan het uiten van uw ontevredenheid.Wij zullen uw vraag met de grootste zorg onderzoeken en verbinden ons ertoe u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. Tevens nodigen wij u uit om in volgende contacten steeds de gegevens van uw klacht te vermelden, geregistreerd onder het nummer [KQ10272935].Wij hopen dat deze inlichtingen aan uw vraag beantwoorden. Aarzel niet om ons te contacteren.We zijn bereikbaar op het nummer 02 762 60 00 van 7 tot 22 uur op weekdagen en van 9 tot 17 uur op zaterdag.Met vriendelijke groeten,Agnessa SolovievaCommercieel AdviseurBNP Paribas Fortis NVT +32(0)2 762 60 00Warandeberg 3, 1QA5E, 1000 Brussel www.bnpparibasfortis.beOn 11/29/15 2:13 PM,

A. C.

Naar: BNP Paribas Fortis

10/12/2015

Beste,Heb zonet telefonisch contact gehad met uw diensten om 15.50 uur. De reden hiervoor was dat ik een mailtje kreeg van optiline met een doorverwijzing naar Een andere dienst:Beste mijnheer Van Damme, Wij bevestigen de goede ontvangst van uw mail en verontschuldigen ons voor het ongemak. In geval van betwisting van een Visa-transactie, gelieve Atos Worldline te contacteren aub : Customer Contact Center Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg 1130 Brussels Tel: 02/205.85.85 Enkel Atos kan uiteraard de rechtzetting doen. Met vriendelijke groeten, Lionel DRICOTCredit Officer CASService Clientèle / KlantendienstAlphaCredit_logo-Q_CS3.pngRavensteinstraat -Rue Ravenstein 60/151000 Brussel – BruxellesBelgiumFax : 02/508.48.80www.alphacredit.be-- www.cetelem.beIk wordt niet graag van pol naar pier gestuurd. Men zou het even nakijken en me dan terugbellen. Vriendelijke groeten,René Van Damme (Mr.)

BNP Paribas Fortis

Naar: A. C.

10/12/2015

Geachte mevrouw,Geachte heer,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij bedanken u hiervoor. Onze medewerkers beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.Opgelet: dit is een automatisch bericht. Alvast bedankt om hierop niet te antwoorden.Hoogachtend. BNP Paribas Fortis NVT +32(0)2 762 60 00Warandeberg 3, 1QA5E, 1000 Brussel www.bnpparibasfortis.be----- Original Message ----- :www.test-aankoop.be/complaint/terms-and-conditions     :www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneel/privacy======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer. BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.com/privacy-policy. ======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform