Terug

fout op spoed AZ Nikolaas

Opgelost Openbaar

A Z Nikolaas

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: A Z Nikolaas

07/10/2020

allo , de opnamen van Katty Verschooren , via spoed , mijn vriendin was niet wat het moest zijn , ik schreef jullie er al over , jullie vonden dat alles goed ging , ik kan aantonen en bijna bewijzen , dat het mis ging , de spoeddokter , heeft ! Hyperventilatie ! over het hoofd gezien ! en dan spreken we nog niet AAN het GEBREK van omkadering ! van de familie ! wij stelde al een fijn voorstel voor , werd niet bekeken of beluister , ziekenhuizen maken fout , het herkennen , maakt deel uit van beleefdheid ! de excuus brief op papier is OOK nooit aangekomen ! raar ! ? zorgvraagers moet alleen BETALEN ! ze hebben ook rechten !

Berichten (1)

A Z Nikolaas

Naar: J. V.

08/10/2020

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.Beste,Wij als ombudsdienst hebben deze melding in goede orde ontvangen.Hoe kunnen wij u verder van dienst zijn?U mag altijd het onderstaande telefoonnummer/emailadres van de ombudsdienst doorgeven aan de betrokkenen, zodat zij rechtstreeks ons kunnen contacteren.Met vriendelijke groeten,www.aznikolaas.bewww.topzorgwarmhart.beVolg onsElke WillemsOmbudsvrouwAZ NikolaasMoerlandstraat 1, 9100 Sint-Niklaas+32 3760 2850Tel. bereikbaar op ma-di-do-vrij van 9 tot 12uombudsdienst@aznikolaas.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform