Beste, Ik bestelde via whoppah.com een vintage teak eettafel die door Brenger (brenger.be/brenger.nl) zou geleverd worden. Toen de bezorger toekwam (op 28 mei) kreeg ik een ingepakte tafel toegestopt en kreeg ik niet de tijd om die te inspecteren voor de bezorger weer vertrok. Bij het uitpakken bleek dat ik wel een teak tafel had gekregen maar hoegenaamd niet diegene die ik had besteld (kleiner en van mindere kwaliteit).Ik nam onmiddellijk telefonisch contact op met de verkoper (die garandeerde dat hij de juiste tafel had verstuurd) en Brenger. Bij die laatste kreeg ik te horen dat er verschillende gelijkaardige tafels in de bestelwagen stonden en ik waarschijnlijk zo de foute tafel had gekregen. Zij zouden telefonisch met me opvolgen om de juiste tafel alsnog te leveren en raadden aan ook een email te sturen. Diezelfde dag stuurde ik een klacht via info@brenger.nl, waarop ik binnen 24 uur reactie zou krijgen. Omdat ik vanochtend nog geen reactie had gekregen, belde ik terug. Er bleek geen notitie gemaakt van mijn telefonische klacht, er zijn geen vervolgacties gepland en Brenger kan me niet vertellen hoe ik of de juiste tafel alsnog kan krijgen of vergoed kan worden voor het feit dat de tafel die ik kocht (€475 + €124 verzendkosten) nooit werd geleverd. Op de website geeft Brenger aan dat schade tijdens levering tot €500 gedekt is, maar ik zie geen beleid voor het verliezen van bestellingen.