Korte beschrijving van uw probleem
Belachelijk dit bedrijf!
Ik plaatste dit weekend een order. Automatisch stond het adres nog op mijn oud adres aangezien ik sindsdien niets meer besteld had bij hen. Ik pas het adres aan naar mijn nieuwe woonplaats. Alles oké denk ik, maar op de bevestigingsmail staat toch nog steeds mijn oud adres?
Ik plaats dezelfde order opnieuw denkende dat het mijn schuld was. Alles driedubbel nagekeken in elke stap stond er overal mijn nieuw adres. Zelf in mijn account was het aangepast naar mijn nieuw adres. En toch staat er op de orderbevestingsmail opnieuw mijn oud adres?
Er loopt heel duidelijk iets mis in hun systeem. Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut. Drie verschillende mensen al gesproken maar alle drie geen hulp. Ik kreeg gewoon steeds dezelfde antwoorden doorgestuurd. Ook zo’n groot bedrijf en niet telefonisch bereikbaar? Raar als je het mij vraagt. Bang voor te veel klachten? Want ik lees er hier wel een groot aantal. Ik moest bij BPost het aanpassen naar een pick-up point. Die optie was er niet voor mijn pakketjes van Loavies. Dan moest ik hen telefonisch opbellen. Hebben ze geen telefoons bij Loavies? Als jullie een fout maken, horen jullie die recht te zetten.
En dan krijg ik steeds opnieuw de schuld dat het mijn fout is. Er kan niets mis zijn gegaan in hun systeem… Wel raar dat ik ip Trustpilot van nog maar januari exact dezelfde klacht lees?! Als ik vraag naar oplossingen of compensatie dan zijn die er niet. ✨ Want hun sysyteem maakt geen fouten. ✨ OOK TECHNOLOGIE LOOPT SOMS FOUT!
De oplossing voor hun nu is dat ik naar mijn oud adres rij om daar de pakjes op te halen. Ik ken de huidige bewoners niet en daarbovenop is dat een uur rijden vanaf mijn nieuw adres. Gaan ze betalen voor de benzine die ik betaal om hun fout op te lossen? Neen. Ik geraak daar ook niet binnen de retourtermijn van 14 dagen. Er is een reden dat ik online besteld heb omdat ik door mijn werk niet op tijd in een winkel geraak. Gaan ze de retourtermijn dan verlengen? Neen.
Kort samengevat: Zij maken een fout. Ze wijzen de vinger naar de klant en die moet het zelf maar oplossen.
Gelukkig koos ik voor achteraf betalen. Maar momenteel zal er vooral niet betaald worden tot er een deftige oplossing wordt aangeboden.