Terug

flexi life fortis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: AG Insurance

09/02/2022

Beste,ik heb een flexilife plan bij fortisMaar heb al een lange periode niets meer ingestort.Ik deed een telefoon naar de bank en deze zei dat fortis mij niet ging toelaten om stortingen te doen omdat ik na mijn 55 niets meer had gestort.Vind ik jammer omdat deze mij een gewaarborgde rentevoet geven.Hij stelde zelf voor om een nieuw plan te beginnen en het oude op te zeggen.Toen ik zei dat het absollut niet interessant was om het oude op te zeggen zweeg hij.Ik zou wel nog geld in deze flexi life willen storten maar weet niet hoe en ze willen me niet helpen

Berichten (1)

AG Insurance

Naar: C. G.

09/02/2022

Geachte Mevrouw, Geachte Heer,Uw mail van deze voormiddag weerhield mijn volledige aandacht.Ik heb hiervoor een nieuw klachtendossier geopend onder referte '˜AG22775/CJ'.Ik heb deze zaak reeds kunnen onderzoeken en heb de heer Carl Guillaume vandaag reeds een antwoord ten gronde verstuurd waarin ik hem ook een oplossing heb voorgesteld.Met vriendelijke groeten,Customer Complaints AG Insurance www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform