Terug

Firma houd ons aan het lijntje en levert onze deuren niet!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: D'Hondt Interieur

10/09/2023

Beste, wij bestelden in december onze drie deuren bij firma d'Hondt uit Kruisem. De levering was voorzien voor maart, april.Wij kunnen de firma heel moeilijk bereiken, telefonisch nemen ze bijna nooit op, via mail soms eens antwoord maar weten nooit van iets! Steeds opnieuw beloven dat ze komen maar niets daarvan is waar. Steeds maar uitvluchten en uitstellen...Ze zijn ook totaal niet vriendelijk en behulpzaam.Wij hebben ons geld nu teruggevraagd omdat we de uitvluchten beu zijn maar er komt geen reactie meer.Wij hadden ze nu tijd gegeven tot 5 september om ofwel onze deuren te leveren ofwel ons geld terug te krijgen maar niets van reactie.Wij weten echt niet meer wat we moeten doen.Kunnen we misschien met jullie hulp een ingebrekestelling sturen?Wij hopen nu via jullie hulp te ontvangen zodat we alsnog onze deuren ontvangen ofwel ons geld terug krijgen.Alvast hartelijk dank voor de hulp!

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: T. D.

11/09/2023

Beste,De klant is vorige week ingelicht dat de deuren enkel nog dienden gelakt te worden.Zodra klaar zal de planner een concrete datum met de klant bespreken.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst DHondt nv


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform