Geachte mevrouw/heer,
Ik vroeg rond 20/11 een bankoverdracht aan naar van BNP Paribas naar KBC. Op 2/12 werd mijn account op BNP geblokkeerd zonder waarschuwing. Ik kreeg bij betalingen in de winkel te horen dat ik geen saldo meer had. Dit zowel op mijn BNP als nieuwe KBC zichtrekening. Mijn salaris was net uitbetaald voor alle duidelijkheid.
Wanneer ik ging kijken op de app van de respectievelijke banken, kon ik niet inloggen op BNP, ik kreeg melding dat mijn toegang geblokkeerd was, en mijn rekening was nog leeg op mijn nieuwe KBC zichtrekening. Dus er was nog geen geld overgedragen.
Zonder waarschuwing heb ik dus 24u geen toegang gehad tot mijn financiële middelen. Dit terwijl ik moest tanken om thuis te geraken van het werk en simpelweg eten en drinken moest kopen.
Mét waarschuwing had ik dit nog kunnen anticiperen door cash af te halen. Maar dit is toch geen manier van doen.
Ik heb momenteel nog drie verzekering lopen bij BNP: Brandverzekering, familiale en rechtsbijstand.
Ik ben bij BNP weggegaan vanwege de klantonvriendelijke houding.
Met vriendelijke groeten,