Terug

Feestzaal annuleert feest maar weigert voorschot terug te betalen

Closed Openbaar

Eccellenza (Kasteel d’Aertrycke)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Eccellenza (Kasteel d’Aertrycke)

24/09/2020

We hadden een huwelijksfeest gepland, maar wegens COVID heeft de zaal het feest moeten annuleren. De verantwoordelijke van de zaal heeft mij telefonisch gecontacteerd en daarbij heb ik onmiddellijk een terugbetaling gevraagd, maar dit werd geweigerd. Er was sprake van een waardebon - die voor ons niet nuttig is. Wettelijk gezien zou de terugbetaling moeten gebeuren, aangezien zij het feest annuleerden én zelf nog geen kosten hebben gemaakt.Daarenboven werd een alternatief aangeboden, om de tafels op te splitsen in groepen van tien, maar dat zou, gezien de geldende maatregelen, een overtreding zijn. Toen ik dit aanhaalde krabbelden ze terug en spraken ze over één tafel van tien - wat nog steeds een overtreding is, aangezien dit ook al meerdere bubbels zouden zijn (wij, ouders bruid, ouders bruidegom...). Dit laatste heb ik op e-mail om eventueel later nog klacht in te dienen bij de politie - afhankelijk van hoelang dit hier nog zal aanslepen.Op mijn e-mails wordt voorlopig niet meer gereageerd, dus via deze weg nog eens de vraag om ons voorschot volledig terug te betalen.

Berichten (1)

Eccellenza (Kasteel d’Aertrycke)

Naar: P. D.

25/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform