Beste Lynn,
Hartelijk dank voor je bericht en het onder de aandacht brengen van je klacht.
Om gebruik te maken van onze 1+1 gratis actie, is het belangrijk dat je twee van de deelnemende producten in je winkelmand toevoegt. De korting wordt vervolgens automatisch toegepast in het winkelmandje, ongeacht kleur of maatcombinatie. Je vindt de actuele actieproducten op onze speciale actiemodellen-pagina:
s:zelesta.nl/collections/actiemodellen.
Zou u ons kunnen informeren over uw ordernummer? dan kijken we graag mee naar uw bestelling.
Heb je nog andere vragen, of kan ik je verder helpen met iets anders? Laat het gerust weten!
Met vriendelijke groet,
Gwen
On Sat, Sep 6, 2025, at 4:43 PM, Agent
(info@zelesta.nl) Wrote:
Hoi klachten ,
Bedankt voor je bericht.
Wil je sneller antwoord op je vraag? Wij zijn bereikbaar via ons live chat kanaal op zelesta.nl [:zelesta.nl]!
Wij zijn van Maandag tot Zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en op Zondag van 12:00 tot 18:00!
In de tussentijd hebben we alvast wat handige informatie voor je:
Zo kun je een bestelling traceren
Volg je bestelling eenvoudig via onze trackingpagina. Voer alleen de cijfers van je ordernummer in:
➡ Track hier je order [s:www.montatracking.com/42106df6-f9de-4db0-88f9-524bc644878a]
Zo kun je een product retourneren
Niet helemaal tevreden? Je kunt je product retourneren, mits het onbeschadigd is. Vraag een retourlabel aan door alleen de cijfers van je ordernummer in te voeren:
➡Vraag een retourlabel aan [s:zelesta.returnista.com/]
In de tussentijd kan je onzeFAQ-pagina [s:zelesta.nl/apps/help-center] raadplegen; mogelijk staat het antwoord daar al tussen.
Bedankt voor je geduld en begrip, we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
Met vriendelijke groeten,
Team Zelesta
On Sat, Sep 6, 2025, at 1:45 PM, klachten
(klachten@test-aankoop.be) Wrote: