Terug

Faktuur ontvangen zonder gebruik gemaakt te hebben van de dienst door corona maatregelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Sabu sabu

29/03/2021

Beste, Wij hadden op 28/03 - 15:30 een afspraak gemaakt om eens te kunnen ontspannen bij Sabu Sabu te Aartselaar. Wij werden door de regering op woensdag 24/03 op de hoogte gebracht dat alles dicht zou moeten gaan incl kappers schoonheidsspecialisten, massagesallons. Door de onduidelijkheden in de uitspraken dachten wij zoals iedere persoon zou denken dat we onze spa-dag gedag konden zeggen. Weliswaar dachten wij dan ook deze niet te hoeven te annuleren. Vrijdag heb ik toch maar even samen met mijn vriendin die de boeking had gemaakt de moeite genomen om eens dubbel te checken want ik wou wel gewoon zeker zijn. Ik kreeg te horen dat de sauna’s toch open mochten blijven. Gezien het nog zo kort op de bal was hadden we dan maar via de resegno site geannuleerd en hebben we dit ook telefonisch gedaan. Aan de telefoon werd ik uitgescholden en uitgemaakt voor ´dat soort’ mensen. Ik was geshockeerd omdat ik dacht dat hij wel zou appreciëren dat ik ook nog even bel nadat ik online had geannuleerd en zeker nadat we allemaal het nieuws van de regering pas woensdag hadden gekregen. Al bij al bedreigde de zaakvoeder ons om een factuur te sturen van 180€ Voor het laattijdig annuleren. Daarna kwam een email met de vraag of wij 110 euro konden overmaken en indien wij dit niet zouden doen er een bedrag zou geeist worden van 160 euro. Ik kon mijn ogen niet geloven dat deze zaakvoerder kost wat kost zijn brood wilt verdien ten koste van ‘zijn’ klanten. We zijn allemaal het dupe van corona, maar ik vind dat hij mij als klant ten onrechte heeft aangedaan. Zouden de maatregels niet steeds veranderen en onduidelijk zijn dan stonden wij daar zondag zoals alle jaren voorheen konden wij genieten van een moment bij Sabu Sabu. Ik begin ferm mijn conclusies te trekken of het hier wel draait om de tevredenheid van de klant. We hebben alle bewijsstukken van annulatie per mail + bericht.

Berichten (3)

Sabu sabu

Naar: S. D.

08/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

S. D.

Naar: Sabu sabu

09/04/2021

zie bijlage

S. D.

Naar: Sabu sabu

09/04/2021

Beste, Uiteraard zouden wij ook, indien niet te hebben geannuleerd u volledig begrijpen, maar in dit geval niet. Afspraak werd zowel via resengo geannuleerd als per telefoonnummer 0475 74 48 59 (2 dagen voor afspraak op 26/03)In mijn voorgaand bericht kan u het bericht terug vinden waarop wij 2 dagen voor de dag van onze afspraak hebben geannuleerd, waarop u 2 dagen nadien nog een bericht naar hebt gestuurd. Alvast bedankt om dit in acht te nemen. Met vriendelijke groeten, Sanne De Vriese


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform