Terug

Faillissement cadeaubon (100 EUR)

Opgelost Openbaar

Sissy Boy

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. A.

Naar: Sissy Boy

14/05/2019

Beste, Ik kreeg een cadeaubon van 100 EUR voor de winkel Sissy Boy. Zonet wou ik via de webshop gebruik maken van deze cadeaubon en bleek dat Sissy Boy is overgenomen door Termeer Group. Klanten die op dit moment nog een cadeaubon in hun bezit hebben, kunnen hier geen gebruik meer van maken. Als tegemoetkoming, bieden ze 30% aan in hun winkel met uitzondering van meubels en deze tegemoetkoming is slechts geldig t.e.m. 30/04/2019. Dit lijkt mij ongepast aangezien de faillietverklaring NIET is gecommuniceerd naar de klanten via mail. Bovendien is het aanbieden van 30% nutteloos aangezien mij dit dan nog geld zou kosten om iets aan te kopen? Ik heb reeds contact opgenomen met de Customer Service van Sissy Boy, maar zij kunnen geen uitzondering maken op de 'algemene regel'. Graag had ik mijn cadeaubon alsnog verzilverd of het bedrag terug betaald gekregen. Mvg, Hanne

Berichten (1)

Sissy Boy

Naar: H. A.

14/05/2019

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. Hierbij willen we je laten weten dat we je e-mail hebben ontvangen. Ons Customer Service team neemt zo snel mogelijk contact met je op. Let op! Door drukte kan het langer duren voordat je een reactie van krijgt!Je kunt ondertussen ook een kijkje nemen op onze FAQ pagina (s:www.sissy-boy.com/on/demandware.store/Sites-SB-Site/nl_NL/Service-FAQ). Misschien vind je hier al het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet, Sissy-Boy Customer ServiceT 085 - 8888 878Aambeeldstraat 341021 KB Amsterdamwww.sissy-boy.com[KZMDYP-L2MY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform