Geachte mevrouw/heer,
Op 18/09/2025 kocht mijn gebuur Tim Denys- grind en lava in uw online winkel en betaalde hiervoor € 685,23 plus €86,97 verzendkosten.
Het betreft een gezamenlijke aankoop omwille van het opsplitsen van de verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd er meegedeeld dat ze hem diezelfde week nog zouden contacteren ivm de levering. Op 22/09/2025 om 09:12 ontving hij echter een mail - samen met nog een 27-tal andere gedupeerden - dat de levering/afhaling niet kon doorgaan omwille van faillissement.
Ik verzoek U -namens mijn gebuur Tim Denys en mezelf- om ofwel de levering van de bestelde goederen alsnog uit te voeren ofwel de terugbetaling van het reeds betaalde totaal bedrag zijnde € 772,20 op rekening van Tim Denys.
Indien noch Tim noch ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Martine Verhelst, namens Tim.denys@hotmail.com en mezelf
martineverhelst@hotmail.com
Bijlagen:
• Mail faillissement Advance Greenshop
• Orderbevestiging online bestelling