Terug

Factuur

Opgelost Openbaar

De slagmolen bv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: De slagmolen bv

08/08/2022

Beste ik bestelde hout bij de firma de slagmolen . Zij gingen dit leveren en hebben de factuur al gestuurd op mijn adres ma nog niet geleverd . Nu belde de firma dat de factuur niet klopt en dat door hun fout op de receptie zij een verkeerde factuur gestuurd hebben naar mij . Nu hebben zij zich zogezegd vergist van bedrag en is de factuur met meer dan 3000 € verhoogt om dat zei hun vergist hebben met de factuur .

Berichten (1)

De slagmolen bv

Naar: K. V.

09/08/2022

Beste,De factuur werd reeds gecrediteerd na telefonisch contact op 08/08/2022 met de heer Jacobs Dominique.Zoals ook met hem afgesproken, mag hij dinsdag 16/08/2022 opnieuw langskomen bij ons. Zo kunnen we kijken of hij de gevraagde balkmaten nodig heeft voor zijn constructie, of hij al dan niet met andere secties ook verder kan, opdat we de prijs kunnen herbekijken verder afspreken. We zijn dus al bezig om tot een andere oplossing te komen. Wij betreuren deze vergissing enorm, maar wij willen hier even graag samen een oplossing voor vinden.Ik begrijp de vraag tot herziening van de factuur de klacht dan ook niet goed, aangezien dit al telefonisch met de heer Jacobs besproken werd?Met vriendelijke groeten,Nathalie TheunissenKieleberg 20, 3740 Bilzen (BE)T+32 (0) 89 41 14 24www.deslagmolen.beinfo@deslagmolen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform