Terug

Factuur wordt niet gegeven

Closed Openbaar

Brillen24

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Brillen24

24/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 04/03/2025 bestelde ik een bril op de website van brillen24. Mijn wergever geeft een tegemoetkoming bij het aanschaffen van een bril maar hiervoor moeten we natuurlijk de factuur kunnen voorleggen. Brillen 24 beweert dat ze in Belgie niet verplicht zijn om een factuur aan te leveren. Op de site van de overheid wordt dit echter wel verplicht. Ondertussen heb ik reeds een 4 tal keer contact genomen met de helpdesk maar ik krijg steeds hetzelde antwoord. Na de laatste mail wordt er niet meer gereageerd. Kan u hierin tussenkomen? Met vriendelijke groeten, Dirk Van Spaendonck Gsm: +32476460669

Berichten (1)

Brillen24

Naar: D. V.

24/04/2025

Beste Dirk Van, Bedankt voor uw contact. Ik hoop dat alles goed met u gaat. Ik wil me graag verontschuldigen als we niet in staat zijn om u de factuur te verstrekken die u vraagt. Om eerlijk te zijn, voordat we in staat waren om dit te doen, hebben we een nieuw proces dat we moeten volgen. In lijn met de Europese Unie regelgeving, is het bedrijf niet in staat om de PDF van de factuur voor uw verzending naar het land te produceren. Bedankt voor uw begrip en medewerking. Als u een ander probleem heeft, beantwoord ik graag uw verdere vragen of zorgen. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Anjanna Customer Service Advisor Brille24 Brillen24 is onderdeel van: Luxottica Group S.p.A. Piazzale Luigi Cadorna 3, 20123, Mailand, Italië USt.-ID: 10182640150 © 2025 Brillen24: Brillen online kopen van Brillen24.nl Dit bericht is vertaald door een AI-systeem. Hoewel er alles aan is gedaan om nauwkeurigheid en duidelijkheid te waarborgen, kunnen er fouten of misverstanden optreden. U mag deze functionaliteit niet gebruiken op een manier die inbreuk maakt op, misbruikt of schendt van intellectuele eigendomsrechten; in het bijzonder auteursrechten. ----------------------------

Bemiddeling door Testaankoop 24 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform