Beste Dirk Van,
Bedankt voor uw contact. Ik hoop dat alles goed met u gaat.
Ik wil me graag verontschuldigen als we niet in staat zijn om u de factuur te verstrekken die u vraagt. Om eerlijk te zijn, voordat we in staat waren om dit te doen, hebben we een nieuw proces dat we moeten volgen. In lijn met de Europese Unie regelgeving, is het bedrijf niet in staat om de PDF van de factuur voor uw verzending naar het land te produceren.
Bedankt voor uw begrip en medewerking. Als u een ander probleem heeft, beantwoord ik graag uw verdere vragen of zorgen.
Hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Anjanna
Customer Service Advisor
Brille24
Brillen24 is onderdeel van: Luxottica Group S.p.A. Piazzale Luigi Cadorna 3, 20123, Mailand, Italië USt.-ID: 10182640150 © 2025 Brillen24: Brillen online kopen van Brillen24.nl
Dit bericht is vertaald door een AI-systeem. Hoewel er alles aan is gedaan om nauwkeurigheid en duidelijkheid te waarborgen, kunnen er fouten of misverstanden optreden. U mag deze functionaliteit niet gebruiken op een manier die inbreuk maakt op, misbruikt of schendt van intellectuele eigendomsrechten; in het bijzonder auteursrechten.
----------------------------