Betreffende de factuur denk ik wel dat er iets is mis gegaan.Ik heb jullie gebeld met de melding dat mijn brander stuk was, er duidelijk een onvolledige verbranding was en er rook langs alle gaten uitkwam (niet enkel langs de schouw maar ook langs het kijkgat).Dit was in dergelijke maten dat ik de zekering van de brander heb afgezet gezien alles vol rook kwam te hangen en het er niet veilig uit zag.Nu vind ik een factuur (VK 151357) van €258,64 overdreven veel om te bevestigen dat de brander onherstelbaar stuk is.Bij het nalezen van de omschrijving merk ik opdat er verschillende elementen niet kloppen waardoor ik zou kunnen denken dat jullie per ongeluk een verkeerde facturatie hebben gemaakt:Jaarlijks reinigen van de mazoutketel-> was niet gevraagd, gezien de brander stuk was en is ook niet gebeurd (dit is opgemerkt bij de installatie van de nieuwe brander een week later).Jaarlijks reinigen van de schouw-> Kan ik à la limite mee leven.Jaarlijks reinigen van de brander-> Kan niet gezien deze overduidelijk stuk was.Nemen van rendementsproeven-> Is al helemaal overbodig gezien de brander overduidelijk stuk was en de zwarte rook langs overal ontsnapte.Afleveren van wettelijk attest-> Indien ik jullie bel omdat mijn brander stuk is en jullie me laten weten dat deze moet vervangen worden wegens onherstelbaar, lijkt het mij ook meer dan overduidelijk dat het niet nodig is om voor deze een wettelijk attest te proberen af te geven (wat uiteraard niet gaat en dus resulteert in een afkeuring) voordat de brander gemaakt wordt.Ik had ook duidelijk gevraagd om me te bellen als de technieker onderweg was zodat ik ter plaatse kon zijn tijdens het nazicht van de brander. De dag zelf moest ik jullie om 16u opbellen om te vragen of jullie die dag nog zouden langskomen gezien ik niets gehoord had en kreeg ik te horen dat de technieker al weg was. Achteraf krijg ik te horen dat de brander stuk is en er geen wisselstukken voor dit model meer zijn met als gevolg er een nieuwe brander op moet. Had de technieker me gebeld, zoals afgesproken, zou er nu geen ruimte voor discussie zijn.Ik heb jullie een 5tal keer gebeld en 5x gemaild in verband met deze factuur met de vraag naar een juiste en eerlijke factuur maar mijn verhaal werd genegeerd en ik kreeg telkens als antwoord dat de factuur blijft gelden.