Terug

Factuur Poetshulp

Closed Openbaar

Tempo-Team at Home

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. L.

Naar: Tempo-Team at Home

08/05/2020

Beste, Op 26/03/20 ontvang ik per mail een factuur tbv €1191.36 mbt niet-betaalde prestaties vd huishoudhulp. De huishoudhulp wordt betaald met electronische dienstencheques. Op 18/04/20 ontvang ik en herinnering hiervoor en op 04/05/20 een ingebrekestelling verhoogd met intresten. Bij het ontvangen vd herinnering stuur ik een mail naar de contactpersoon met de vraag om de factuur te verklaren. Krijg botweg antwoord dat ik contact moet opnemen met de desbetreffende instantie (Tempo-Team @ Home Leuven). Tevergeefs heb ik verschillende malen geprobeerd om hen telefonisch te contacteren. Krijg telkens een voicemailmelding correspondent niet bereikbaar, gaat u zo snel mogelijk terug contacteren. Ik wil weten wat die factuur inhoudt en hoe ik niet-betaalde prestaties kan hebben want op de app van Sodexo staan alle prestaties geregistreerd als voldaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform