Terug

Factuur na stellen van een vraag

Closed Openbaar

Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie

04/09/2023

Beste,graag wil ik nogmaals aanvragen om de ontvangen factuur te crediteren. Ik nam contact op met jullie dienst om informatie in te winnen over de kostprijs van het gebruik van een bepaalde frequentie. Op jullie website stonden toen enkel nog de prijzen van 2022 vermeld en toen ik telefonisch contact met jullie opnam hierover werd de verbinding meermaals verbroken bij het doorschakelen. 1 van jullie medewerkers adviseerde me om mijn vragen via mail te sturen. Als reactie op mijn vragen-mail kreeg ik als antwoord dat ik een aanvraagformulier moet invullen (dan ga ik er van uit dat ik kosteloos een antwoord krijg op mijn vraag en niet dat ik een factuur ontvang voor de aanvraag).Er werd me vorige maand aan de telefoon beloofd dat dit gecrediteerd ging worden.Daarna kreeg ik een mail dat dit toch niet het geval ging zijn.Mijn klacht bij jullie klachtendienst had ook weinig nut...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform