Terug

Factuur na niet nakomen afspraak door overmacht

Opgelost Openbaar

Ecu-Soft chiptuning bvba

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: Ecu-Soft chiptuning bvba

23/11/2019

Beste,Ik maakte op 5/11 een afspraak bij ecu soft.Doordat de avind ervoor werd opgenomen op spoed kon ik mijn afspraak niet nakomen op 5/11 want ik wad nog steeds in het ziekenhuis.Men stuurde mij ern smsje met de vraag of ik nog kwam, maar ik las de oas sa avonds en gaf hier geen gevolg meer aan.Blijkbaar ging ik doot online een afpsraak te maken akkoord met als ik niet kwam toch moet betalen. Ik heb dus vandaag en factuur gekregen met het volle bedrag.Ik heb dan een mail terug gestuurd met de reden waarom ik niet kon komen, waarop ze terug stuurde met lichte dreigementen via incassobureaus. Dan zei de man dat ik nog altijd kon langskomen, maar ik moet betalen. Dit hoeft voor mij niet. Ik kan natuurlijk bewijzen dat ik in het ziekenshuis was.

Berichten (1)

Ecu-Soft chiptuning bvba

Naar: G. P.

23/11/2019

Beste, Deze betreffende klant heeft inderdaad van ons een factuur gekregen. Klant had op 05-11-2019 een afspraak voor het optimaliseren van zijn wagen. Zie bijlage voor de afspraakbevestiging. Bij het maken van een afspraak wijzen wij de klanten duidelijk op onze algemene voorwaarden, hiervoor moeten ze ook tekenen. In onze voorwaarden hebben wij duidelijk staan dat een klant binnen 48 uur op voorhand de afspraak dient af te melden. Zie link artikel 5.2 s:www.ecu-soft.be/algemene_voorwaarden Wij hebben de betreffende klant de 5de telefonische proberen te bereiken waarop geen antwoord terug kwam, vervolgens een sms gestuurd, e-mail met de vraag waarom de klant niet is gekomen. Vervolgens vandaag 23-11-2019 hebben wij een factuur opgesteld waarop vermeld staat dat we een forfaitaire vergoeding in rekening hebben gebracht. Ineens kan de betreffende klant zich wel melden en legt zijn verhaal uit. Wij hebben aangegeven dat we het vervelend vinden en onze twijfels hebben aangezien ook laterna nooit gereageerd is op enige manier dan ook. We hebben zelfs de klant nog aangeboden om de wagen alsnog te optimaliseren aan de afgesproken prijs zonder dat er een forfaitaire vergoeding in rekening word gebracht. Echter klant wilt hier niet mee akkoord gaan. Wij hebben de klant verschillende mogelijkheden gegeven waarop zelfs aangeboden factuur op te heffen en alsnog zijn wagen aan dezelfde conditie te optimaliseren. Helaas wilt klant geen van alle opties waardoor wij genoodzaakt zijn hier mee verder te gaan. Al onze algemene voorwaarden zijn gewoon rechtmatig. Client blijft in gebreke in zijn overeenkomst. Ons rest helaas niets anders. Coulance vanuit onze zijde wilt klant ook niet. Op 23-11-2019 om 17:14 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: a, a[href] color: 1e5ba3 a color: 1e5ba3 [class~=helpBanner] padding: 0 10px !important a[class~=needHelpButton] border-radius: 5px background-color: 567fb4 background-repeat: repeat-x background-image: -moz-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6) background-image: -ms-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6) background-image: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from(567fb4), to(245aa6)) background-image: -webkit-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6) background-image: -o-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6) background-image: linear-gradient(to bottom, 567fb4, 245aa6) padding: 5px 10px!important border-bottom: 2px solid bfbfbd color: fff !important font-size: 14px !important line-height: 14px !important margin: 0 0 0 10px !important text-transform: uppercase !important text-align:center [class~=bigcheck], [class~=bigcheck] width: 20px !important height: 20px !important padding-right: 5px!important U hebt een klacht ontvangen van GILLES PIETERS Beheerd via Over ons Factuur na niet nakomen afspraak door overmacht Ecu-Soft chiptuning bvba Naam van de klant GILLES PIETERS Referentie van deklant Factuurnummer: 20190767 Beschrijving van de klacht Beste, Ik maakte op 5/11 een afspraak bij ecu soft. Doordat de avind ervoor werd opgenomen op spoed kon ik mijn afspraak niet nakomen op 5/11 want ik wad nog steeds in het ziekenhuis. Men stuurde mij ern smsje met de vraag of ik nog kwam, maar ik las de oas sa avonds en gaf hier geen gevolg meer aan. Blijkbaar ging ik doot online een afpsraak te maken akkoord met als ik niet kwam toch moet betalen. Ik heb dus vandaag en factuur gekregen met het volle bedrag. Ik heb dan een mail terug gestuurd met de reden waarom ik niet kon komen, waarop ze terug stuurde met lichte dreigementen via incassobureaus. Dan zei de man dat ik nog altijd kon langskomen, maar ik moet betalen. Dit hoeft voor mij niet. Ik kan natuurlijk bewijzen dat ik in het ziekenshuis was. Gewenste oplossing Herziening van de factuur BewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00770328-51Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe-- Unsubscribe--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform