Op 15/06/2018 was mijn wagen met nummerplaat 1-GTT-968 betrokken bij een aanrijding door een derde. Omwille van deze reden werd mijn wagen weggesleept ('s morgens rond 4 AM ) en kreeg ik een vervangwagen Renault Mégane met de nummerplaat 1-SLG-165. Deze wagen kreeg ik zonder dat de eigenaar mee een inspectieronde kwam doen. Manueel zijn er extra opmerkingen opgeschreven. Ik heb de wagen van vrijdagavond tot dinsdagmiddag gehad. Bij het terug inleveren van de wagen heb ik de wagen gefilmd voor controle van de garagist. De garagist was een andere dan diegene waar ik de wagen gaan halen was. Garage afhaling : ADB Brugge , Lieverstedestraat 28 , 8020 Ooskamp BE . Garage inlevering : Masset Hervé Dépannage SPRL , Chaussée de Bruxelles 266, 1300 Wavre BEDeze garagehouder kon in minder dan 2 minuten tijd alle krassen + extra krassen vaststellen... Deze reageerde ook zeer kort toen hij foto's begon te nemen. En begon onbeleefd tot grof te worden op het moment dat ik zelf dezelfde foto's begon te nemen (ter bewijs achteraf) . Deze belde na zijn vaststellingen onmiddellijk naar, ik vermoed, het hoofdkantoor / klantendienst van TMS om de schade door te geven en een onmiddellijke schikking voor te stellen. Deze werd na wat gepingpong aan de telefoon tussen garagehouder en TMS vastgelegd op 250 euro. 30 Euro boven de waarborg. De kras waarvoor de 250 werd vastgelegd lag aan dezelfde kant (paneel 11) als diegene die ik extra had laten aanduiden bij ophaling van de wagen. Maar die begon op een andere paneel (5) en is niet aaneensluitend, maar wel van het zelfde type . Een kras die van bijvoorbeeld een tak zou kunnen komen. Na enige discussie aan de balie (ik vond dat de kras in het verlengde lag van de ander , zij vonden van niet) werd het document voor teruggave van de wagen opgesteld , dat vermeldde dat de waarborg van 220 euro ingehouden zou worden + 30 Euro extra betaald moest worden voor de schade. Deze heb ik ter plaatse Cash betaald (was maar 30 euro) . De garagehouder maakte me meermaals duidelijk dat als ik het openstaande bedrag betaalde ik de inspectie van hem aanvaardde. Ik betaalde deze simpelweg om van het gezever af te zijn. Vandaag ontving ik een factuur met vervaldag 4/7/18 van mijn vriendin. Deze was op woensdag (eergisteren 04/07/2018) uit de brievenbus gehaald. Maar aangezien ik de ganse week voor het werk op verplaatsing moest werken en dus niet thuis was opende ik de brief pas vandaag 06/07/2018. Dus na factuur datum. Deze factuur is reeds betaald , maar vermeld wel een openstaand bedrag van 250 € te betalen voor 04/07/2018. in een klein kader er onder de vermelding 250 - 220 (Caution) = 30 €Dus ze zegggen zelf dat ik terug of 30 of 250 euro moet betalen ??Bewijzen : - Document van afhaling - Betaling bon waarborg 20 €- document terug gave- filmpje bij teruggave voor de controle- Foto's bij gave na controle- factuur nummer 201709670Kerngevens: - klant nummer 11381- Contract nummer 164028- factuur nummer 201709670- Dossier nummer B8P180515ACPS ik heb ook de garagist duidelijk gemaakt dat ik jullie zou contacteren en de situatie zou uitleggen. Deze raadde me aan het openstaande bedrag niet te betalen. Want betalen is aanvaarden ? Maar blijkbaar is betalen niet gelijk aan betalen vermits ik toch nog een factuur krijg...PS2 : wij vertrekken morgen op vakantie , tot 19 juli kunnen jullie me bereiken via het nummer 0032/494.05.96.30 of via e-mail jeroencans@hotmail.Com