Terug

Factuur met aanmaning

Opgelost Openbaar

Walzvital

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Walzvital

21/08/2023

Beste Ik bestelde Sorteervuilbakken bij huis & comfort een afdeling van walz vital . Bij deze werden er 2 pakketen geleverd en moest ik dit aan de postbode zelf betalen of ik kreeg mijn pakket niet bij nazicht hebbe ze mij het artikel dubbel opgestuurd en heb ik 1 paket terug gestuurt maar et bedrijf heeft geen retour gevonden door meerdermaals te bellen blijft deze persoon waar ik voor belde nog altijd aan meningen gekregen voor het factuur te betalen

Berichten (4)

Walzvital

Naar: K. T.

21/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Walzvital

Naar: K. T.

21/08/2023

Geachte mevrouw, geachte Heer, Hartelijk dank voor Uw bericht.Aktueel liggen ons meer dan normaal aanvragen voor. Daarom vragen wij ook een beetje geduld te hebben om ons de tijd te geven om op Uw vraag te kunnen antwoorden.Deze e-mail werd automatisch gegenereerd en verstuurd. Gelieve niet op deze e-mail te antwoorden, e-mails worden niet doorgestuurd.Met vriendelijke groeten,Uw klantendienstWalz Leben and Wohnen GmbHGemeenteplein 103620 LanakenH.R. St.-Niklaas 63.166Directie: Stefan Weychert, Michael EgbersHaftungsbeschränkung/Disclaimer Diese Nachricht enthält vertrauliche Informationen und ist ausschließlich für den Adressaten bestimmt. Der Gebrauch durch Dritte ist verboten. Das Unternehmen ist nicht verantwortlich für die ordnungsgemäße, vollständige oder verzögerungsfreie Übertragung dieser Nachricht. Diese Hinweise gelten auch für zukünftige Nachrichten. This message may contain confidential information and is intended solely for the use by the addressee. Use of this communication by others is prohibited. The Company is neither liable for the proper and complete transmission of the information in this message nor for any delay in its receipt. This notice also applies to future messages.

Walzvital

Naar: K. T.

22/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Walzvital

Naar: K. T.

22/08/2023

Geachte, Hartelijk bedankt voor uw bericht.Wij hebben tot nu toe nog geen bericht van U terug ontvangen en al vaker naar de zendingscode retoure gevraagd. Tot u toe hebben wij geen artikel terug ontvangen en ook geen zendingsocde om het pakekt te zoeken.U zegt een artikel an ons terug gesturd te hebben? Wat is de retoure zendingscode?BE 23152215Met vriendelijke groeten,B. KosterWalz Leben and Wohnen GmbHGemeenteplein 103620 LanakenFon 03 710 82 88Fax 03 710 82 20E-Mail service@walz-leben-wohnen.beH.R. St.-Niklaas 63.166Directie: Stefan Weychert, Michael EgbersBeperking van de aansprakelijkheid/Disclaimer Deze bericht bevat vertrouwelijke informatie en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Het gebruik door derden is verboden. Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor de juistheid, volledigheid of vertraging van dit bericht. Deze opmerkingen gelden ook voor toekomstige berichten.This message may contain confidential information and is intended solely for the use by the addressee. Use of this communication by others is prohibited. The Company is neither liable for the proper and complete transmission of the information in this message nor for any delay in its receipt. This notice also applies to future messages.--------------------Uw bericht aan ons:-------------------- Klacht - Factuur met aanmaning - (CPTBE01859104-02)-----Eind----- -----Eind-----


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform