Terug

Factuur klopt niet

Opgelost Openbaar

Garage Segers BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. P.

Naar: Garage Segers BV

16/10/2023

BesteOp 3/10 had ik een afspraak om het lampje van mijn pinker (LV) te vervangen. Ik was mooi op tijd, maar uw diensten hadden vertraging door de wagen voor mij. Mijn auto bleef daardoor 45 minuten op de parking voor het gebouw staan. Men excuseerde zich en merkte op dat het maar 5 minuutjes zou duren om een lampje te vervangen. Blijkbaar had men het juiste lampje niet in stock, dus vroeg men mij om op 6/10 terug te komen. Ze hadden nog wel een lampje liggen, dat mij zou verder helpen voor enkele dagen…Verder dien ik er ook bij te vermelden dat ik op het moment dat ik op 3/10 bij uw diensten aanwezig was, plots opmerkte dat er een beugel van de beschermplaat onder de naftbak was losgekomen en ik heb daarom de vraag gesteld of men dit terug kon vasthangen. “Ik kan er een vijs indraaien” was het antwoord. Dit deed men echter niet. Men heeft de plaat afgebroken en mij dan proberen wijs te maken dat ik niet meer kon rijden, dus dat ik mijn wagen daar zou moeten laten. Ik moest toch zeker op zo’n €700 aan extra kosten rekenen voor een herstelling. Ik was hier absoluut niet mee akkoord. Uw garagist heeft dus geen herstelling uitgevoerd.Op 6/10 om 9:45 had ik dan eindelijk een afspraak om het juiste lampje te laten plaatsen, maar toen bleek dat het niet kon doorgaan doordat men het foute lampje besteld had. Men excuseerde zich opnieuw, omdat men mij dit eigenlijk had kunnen laten weten een dag eerder.Wat ik wel kreeg, was de rekening.€8,74 voor het lampje (dat plots wel goed genoeg was?) en €77,5 (!) aan werkuren. Omdat dit duidelijk niet kon kloppen, zou de receptioniste dit opnemen met de baas die pas om 14:00 aanwezig zou zijn.Vandaag (16/10/2023) ontving ik uw factuur voor €73,05 +21% (€15,35) = €88,40 Graag een correct factuur opstellen voor uw prestaties. Voor de herstellingen zal ik wel ergens anders gaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform