Terug

Factuur ketel in panne

Closed Openbaar

Calinova BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: Calinova BV

20/10/2020

We lieten op 17 juni 2020 een nieuwe CV plaatsen.Op 26 september wouden we de verwarming aanzetten en kregen een error op onze thermostaat en sloeg de verwarming niet aan. We contacteerden Calinova in de hoop dat we het telefonisch konden oplossen. Dit lukte niet, dus ze kwamen ter plaatse. Het bleek de gaskraan te zijn die niet openstond, maar ook de radiotoren liepen niet vol zoals zou horen.Vandaag kregen we een rekening van €163,24 omdat de ketel zogezegd in panne stond... €99 verplaatsingskosten en €55 uurloon.We belden uiteraard het bedrijf dat de ketel kwam plaatsen en die zijn gevestigd in Sint-Truiden.Zit deze service niet gewoon in de garantie?! De eerste keer dat we de CV willen gebruiken en die doet het niet?

Berichten (2)

Calinova BV

Naar: G. A.

10/11/2020

Beste Glendha,Na overleg werd de factuur geannuleerd.We excuseren ons nogmaals, voor de verkeerde communicatie en hopen dat hiermee alles is opgelost.Met vriendelijke groeten,Adrien Princenadrien.princen@calinova.be0479/ 72.39.02

Calinova BV

Naar: G. A.

10/11/2020

Beste Glendha,Naar aanleiding van je vraag, hebben wij u dossier intern besproken.We hebben besloten om deze factuur in uw voordeel te annuleren.Nogmaals onze excuses voor onze gebrekkige communicatie en hopen u in de toekomst nog van dienst te mogen blijven.Met vriendelijke groeten,Adrien Princenadrien.princen@calinova.be0479/ 72.39.02


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform