Terug

Factuur/hospitalisatieverz.

Closed Openbaar

AZ SINT LUCAS

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: AZ SINT LUCAS

28/07/2022

Ik kreeg een (ondertussen betaalde) factuur t.b.v. 2046,90 euro waarvan 1983,86 supplement. Mijn hospitaalverzekering (CM hospitaalplan) komt hierin niet tussen. Dit omwille van het feit dat ik kennis had genomen van125% supplement. Nochtans had men mij (CM)telefonisch verzekerd dat dit geen probleem zou zijn, zelfs ook aan het onthaal in het ziekenhuis, en dat dit supplement zou terugbetaald worden.Néén dus. Het toch wel héél hoge bedrag voor een dagopname en het feit dat ik NOOIT werd verwittigd dat dit zou erg ging oplopen is voor mij niet aanvaardbaar. Is het niet normaal dat men de patient op voorhand inlicht over het bedrag, ook al is men verzekerd. Mocht ik dit geweten hebben, dan zou ik geen éénpersoonskamer hebben aangevraagd( zeker al omwille van het feit dat ik er amper drie uur heb gelegen). Ik heb dit betaald om geen problemen te krijgen, maar zelfs de verzekering van de CM liet mij telefonisch weten zeker contact op te nemen met het ziekenhuis, dit omwille van het opvallend hoge bedrag. Ik kreeg antwoord dat door de ondertekening van de overeenkomst bij de dagopname er niets aan te doen valt. Hierbij wil ik toch klacht indienen wegens totaal geen info over het bedrag dat zou worden aangerekend. Die info kwam er ENKEL na het ontvangen van de factuur. Aldus sta ik voor een voldongen feit...??

Berichten (2)

AZ SINT LUCAS

Naar: S. D.

25/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

S. D.

Naar: AZ SINT LUCAS

28/07/2022

Bedankt voor Uw antwoord. Inderdaad, ik heb bij de opname getekend voor een éénpersoonskamer.MAAR : ik heb ook vooraf bij de financiële dienst een raming aangevraagd. Het bedrag zou -rekening houdend met mijn hospitalisatieverzekering- ongeveer 65 euro bedragen. Men heeft mij dus verkeerd ingelicht. Men had mij toch kunnen inlichten dat het bedrag bijna 2000 euro zou bedragen. Dit is NIET gebeurd. Daarom wens ik een herziening van de factuur. En uiteraard terugbetaling. Graag uw antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform