Terug

Factuur buiten proportie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: HONDA

20/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15 april 2025, werd mijn voertuig onderworpen aan een groot onderhoud. Bij het maken van de afspraak met de Honda dealer VABIS (waar ik tevens ook de auto heb aangekocht) werd me verteld dat ik rekening diende te houden met een kost van ongeveer 500 à 700 EUR. Bij het afhalen van mijn voertuig werd me echter 916,45 EUR aangerekend. Rekening houdende met het feit dat ik bij aankoop van de wagen een onderhoudscontract voor 5j heb genomen dat me 1.700 EUR kostte, vind ik dit bedrag buiten proportie. Gelieve deze factuur te analyseren en mij deze hoge kostprijs te verklaren. Ik verzoek u onverwijld en uiterlijk tegen 2 mei om een reactie en tegemoetkoming in deze . Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur

Bemiddeling door Testaankoop 05 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform