Terug

Factuur 679.36 vor herstelling onder garantie

Closed Openbaar

Dhollander Depagas

Start een klacht

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

F. N.

Naar: Dhollander Depagas

14/04/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer 2.2025317 van 20/3/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 11/4 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 679.36. Dat moet echter een vergissing zijngezien dit om een herstelling onder garantie betreft.: Op 4 februari stelden we u de vraag om warmwaterboiler van onze (dementerende) moeder te herstellen, met de melding dat de ooraak waarschijnlijk een kapotte sensor is, volgens wat ik op het internet had gevonden, maar gezien het een gasboiler betreft blijf ik er om veiligheidsredenen zelf beter af. De technieker die enkele dagen later kwam herstelde niets, maar er volgde wel een factuur voor 73.67 euro die mama op 23 februari betaalde (toe de boiler nog steeds defect was). Op 18 februari belden we echter terug, omdat de boiler nog steeds niet werkte. Er werd beloofd "onder garantie" de kwestie te herbekijken. Er werd daarop ongevraagd een douchekraan (die helemaal niet stuk was en van veel betere kwaliteit dan de nieuwe) vervangen, maar het euvel van de boiler was hiermee (uiteraard) niet hersteld. Op 3 maart belden we opnieuw om te vragen wat er scheelde, omdat na dat tweede bezoek de boiler nog steeds niet werkte. Volgens de volgende bezoekende technieker was klaarblijkelijk toch een voeler defect (dat hadden we van meet af aan gezegd) die moest besteld worden. Die werd een goeie week later vervangen en nu werkte de boiler weer. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform