Terug

facturatie voor restwaarde contract huur deurmatten

Closed Openbaar

Aneca services nv/sa

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Aneca services nv/sa

17/06/2016

Er wordt een restwaarde contract gefactureerd voor de verhuur van matten. Vanaf 1998 huur ik deurmatten bij ANECA, dit verliep probleemloos. Op 31 augustus 2015 liep mij handelshuurovereenkomst van mijn zaak 'Resto-Snack Kerlinga' af, na mijn procederen kon ik de handelshuurovereenkomst niet verlengen en was ik genoodzaakt de zaak te sluiten. Eind augustus heb ik de Chauffeur van ANECA ingelicht dat de zaak sloot en dat er in april van het volgend jaar (het gaat hier om een seizoenszaak aan de kust die enkel open is van Pasen tot half september) geen matten meer konden geleverd worden. Hij zou dit doorgeven aan de administratie. In april 2016 ontving ik een aangetekend schrijven van ANECA waarin een restwaarde contract voor de verhuring wordt geclaimd van 1.133,60 euro. Het was de eerste maal in de periode van 18 jaar dat ik te horen kreeg dat er een contract bestond. Ik heb in die lange periode enkel telefonisch contact gehad mat ANECA en met de Chauffeur die mij telkens een leveringsbon liet aftekenen. Hier heb ik de kleine lettertjes niet gelezen en tekende ik op de leveringsbonnen tegelijk een contract voor 1 jaar die stilzwijgend verlengd werd, oorspronkelijk in 1998 voor 2 matten , in de loop der jaren heb ik matten bijbesteld , uiteindelijk wordt een restwaarde geclaimd voor 7 matten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform