Op 20/03/2022 bestelde ik via de webshop van Exterioo.be het volgende artikel, Caldela lounge 3-zit/ 2-zit alu zwart poly grijs. Ik kreeg meteen een bevestigingsmail voor levering van de goederen op datum van 15/04/2022 en betaalde meteen een kleine 1000 €. Op de beloofde datum werden de goederen zoals voorzien geleverd, prima verpakt. Bij het uitpakken merkten we op dat er aan het bijzet tafeltje een constructiefout was bij een van de 4 lasnaden, het tafeltje staat scheef, uit balans en de glasplaat past niet mooi aan. De rest van de set is prima in orde. Vanaf dan begint onze lijdensweg. We nemen eerst contact op met de dichtsbijzijnde winkel van Exterioo (Lochristi), daar geeft men ons mee, daar het om een online bestelling gaat, de procedure beschreven op de website gevolgd moet worden. Ik schrijf op 16/04/2022 een gedetailleerde mail naar hallo@exterioo.be, met omschrijving van het probleem en gedocumunteerd met foto's en krijg ticketnnummer 558892 toegewezen. Ik krijg geen antwoord, waarna ik 10 dagen later opnieuw een mail stuur, met de vraag om een update, ik krijg opnieuw een ticket nummer toegewezen, 601714. Wederom geen antwoord waarna ik op 04/05/2022 de telefoon neem en probeer om de klantendienst te contacteren (volgens de website bereikbaar van 9u tot 20u (ma-zat). Ik heb in totaal 10 pogingen ondernomen om iemand te bereiken, zonder succes. Een computerstem wist me te melden 'sorry, momenteel zijn we niet bereikbaar, probeer later opnieuw' of chat met een van onze medewerkers via de website'. Ik op zoek naar een chat functie, deze bestaat niet in België, wel in Nederland. Ik probeer nogmaals te bellen en bij wonder neemt er iemand op, ik confonteer de medewerker met het feit dat de klantendienst quasi onbereikbaar is, dat niemand antwoord op mails en dat men verwijst naar een niet bestaande chat functie. Vriendelijk vertelde de medewerker mij dat ze dit al eens opgevangen had, maar dat het momenteel erg druk was. Ik vraag of ze de mail van 16/04/ al had binnen gekregen, ik geef ook de 2 ticket nummers op, waarna het een aantal minuten stil blijft. Het heeft ook erg lang geduurd voordat het probleem was doorgedrongen, het lezen van de mail had voor meer duidelijkheid kunnen zorgen. De medewerker geeft mee dat ze een dossier zal aanmaken (Dossier 2213978-01), zodoende alle communicatie vanaf dan gelinkt kan worden. Ik vroeg naar een tijdsbestek waarop zulke zaken meestal afgehandeld worden, ze had echter geen idee. Op 17/05 (we zijn dus al meer dan een maand na levering), krijg ik via de dossier-mail de vraag van een medewerker om foto's en uitleg door te sturen in verband met het gebrek, ik geef door dat ik dit via de officiele mail heb gedaan op 16/04 en dat ik ook telefonisch de nodige info heb doorgegeven en dat ik niet van plan ben er nog eens een paar uur tijd in te steken. Het blijft weer stile en op 13/06 stuur ik wederom een dossier mail met de vraag om een update, we zijn du ondertussen meer dan 2 maanden na levering, ik vraag tevens naar een telefoon nummer van een of andere hoofdzetel, we zijn nu 21/06 en ik heb nog steeds geen enkel antwoord ontvangen. Dit is een absoluut miserabele service, ik verwacht dan ook een zeer snelle oplossing, zo ga je niet met klanten om!