Terug

Exuberante prijzen zonder bestek

Closed Openbaar

Stoffeerderij De Cuyp

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Stoffeerderij De Cuyp

24/10/2021

Ik zorg voor mijn moeder (87j). De meubelstoffeerdrij De Cuyp weigert een schriftelijk bestek te maken voor de reparatie aan een zetel. (onze reële geschatte kost = 200 à 300 euro). Ze willen betaling zonder officiele documenten en in baar geld bij levering (dus ook geen facturen ). Ze geven mondeling bij afhaling eerst een prijs van 22,50 eur, dan blijkt dat 2250 eur te zijn en als laatste 1150 eur na interpellatie. Dat is buitenzinnig en op google zijn gelijkaardige klachten te vinden. De firma antwoordt niet op telefoons (de baas is er niet) en ook niet op e-mails.

Berichten (1)

Stoffeerderij De Cuyp

Naar: P. V.

24/10/2021

Beste klant,Tot nader order is onze winkel gesloten in verband met het Corona virus.Dit is een beslissing van de overheid, waar wij, in het kader vanieders gezondheid, natuurlijk achter staan.Wij zijn uiteraard ook niet telefonisch te bereiken op nummer:03/216 50 04.Mvg,Stoffeerderij de CuypAntwerpsestraat 712640 Mortsel03/216 50 04


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform