Terug

extreem hoge aanrekening en geen legitiem factuur

Closed Openbaar

schouwendakspecialist

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. M.

Naar: schouwendakspecialist

29/12/2023

Beste, Je kwam twee dagen geleden langs om de schoorsteen te vegen.- Je rekende daar een extreem hoog bedrag voor aan, meer dan 600 euro! : Ik vroeg niet om een camera-inspectie, ik betwijfel het vogelnest dat je vond, je rekende een niet vermelde voorrijkost aan en de schoorsteen werd per meter?? - die trouwens ook geen 7 meter is - gekuist? Zoals de info ( ergens een sterretje) op je website kan gelezen worden is het duidelijk dat dit niet de bedoeling is transparent te zijn.- Ik vermelde dit al eerder in een mail waar ik geen antwoord meer op krijg. Ik stel je daarin voor het teveel (vertrekkende van een redelijke prijs ) terug te storten en me een correcte factuur te bezorgen voor de werken die je uitvoerde.- Mijn zoon betaalde pinnend, wat je eiste, en heeft u eveneens vriendelijk gevraagd het teveel terug te storten. Ook hierop wordt helemaal niet gereageerd.- Het factuur vermeldt geen factuurnummer, geen juiste handelsnaam, noch een adres of een rekeningnummer.- Je bent niet terug te vinden en te contacteren. - Ik vraag om een correcte factuur waarop alle nodige data en gegevens vermeld worden zoals verplicht binnen de fiscale wetgeving.- Ik vermoed dat uw ' factuur' nu ook niet al dusdanig kan ingeroepen worden als wettelijk document. Bij deze betwist ik dan ook het te betalen bedrag zoals dat nu door u berekend werd.- Op je website staat dat je samenwerkt met bedrijven uit de buurt? Dit blijkt niet het geval te zijn. Je blijkt overal zelf, als een Hollandse jongen, te werken. - Je zou 50 jaar ervaring hebben ?- Je maakt vermoedelijk gebruik van valse reviews. Op de trustpilot over je diensten bedroog je duidelijk iedereen. Het is een bedrieglijke praktijk die je rigoureus blijkt toe te passen. Intussen blijken er veel mensen door jou te worden bedrogen.Ik hoop op een redelijke reactie van jou en een terugbetaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform