Terug

extra kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Ulys

14/12/2022

Beste,Via Auto5 heb ik in de zomer van 2020 een Ulys product aangekocht om gemakkelijk door de Telepeage te gaan in Frankrijk.https://www.auto5.be/nl/p/pack-telepeage-ulys-2222192.htmlVoor dit toestel heb ik zelf ongeveer 10 euro betaald. Op de website van Auto5 staat vermeld dat ik enkel 2 euro per maand moet betalen voor de manden dat ik dit toestel gebruik. Indien ik het niet gebruik, betaal ik 0 euro/maand. Ook staat dit op de website van Ulys vermeld. Ook staat dit vermeld bij mijn actuele abonnementen. Nu een anderhalf jaar later krijg ik opeens een rekening van 10 euro voor het niet gebruiken van mijn toestel. Wat ik al raar vind. In de apap vind ik ook niets terug. Alle nuttige info en communicatie gebeurt ook in het Frans wat heel vervelend is. Na lang zoeken, heb ik gevonden hoe ik mijn abonnement kan stopzetten. Dit moet via mail gebeuren. Van zodra je het abonnement opzegt, ben je ook verplicht om het toestel in te leveren binnen de 2 weken. In Frankrijk.. Of per verzending. Indien dit niet tijdig gebeurt, wordt er nog eens 30 euro aangerekend.Dus tot op heden heb ik al een extra rekening van 40 euro gekregen die ik weiger te betalen aangezien ik het toestel zelf heb aangekocht en hiervoor betaald heb. Het is niet logisch dat ik voor het opzeggen hiervan, dat ik nog eens moet betalen.Graag wat hulp hierbij. De communicatie loopt heel slecht aangezien alles in het Frans gebeurd.Alvast bedankt.Groeten,KV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform