Terug

Extra kosten

Closed Openbaar

Befintessdeals.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Befintessdeals.be

19/10/2020

Beste,Ik bestelde op 1 oktober een massagegun op befitnessdeals.be. Op 9 oktober vroeg ik wanneer het toestel zou geleverd worden, het antwoord 'door corona loopt uw zending vertraging op'. 15 oktober krijg ik een mail van DHL dat mijn pakket vanuit Hong Kong onderweg is en ik 34,31euro import kosten moet betalen. In hun voorwaarden staat 'Befitnessdeals zorgt steeds voor snelle levering vanuit de Europese Unie. Bij onverwachte omtandigheden (bv stockbreuk) zal befitnessdeals de leveringen vanuit het land van productie laten geschieden. Producten worden begeleid met een laag factuurbedrag, dit om importkosten te vermijden. Voor producten in promotie zijn de eventuele tax- en importkosten ten koste van de klant. De klant kan deze kosten niet terugeisen van befitnessdeals. De klant kan de levering niet weigeren. Als de klant de levering weigert, zijn alle extra kosten ten koste van de klant.'. Intussen is me opgevallen dat toevallig alles in aanbieding staat op hun website en dus waarschijnlijk gewoon niets vanuit europe wordt verzonden, waardoor dus iedereen importkosten moet betalen. Dit lijkt me klare klant misleiding en absoluut niet aanvaardbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform