Terug

Extra kost aanrekenen

Closed Openbaar

Agence Driemo

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. U.

Naar: Agence Driemo

01/09/2022

Beste,Van 05/08 tot 12/08/2022heb ik verbleven in app in De Panne vakantieverblijf :TOPA0402, H. CONSCIENSELAAN 4.Hiervoor betaalde ik de huurprijs, waarborg en eindschoonmaakU houdt van de waarborg 60 euro af omdat U 1 uur langer moest schoonmaken crf uw schrijvenU betaalde 110 EUR om een poetsbeurt te laten uitvoeren. Na uw vertrek hebben we vastgesteld dat een standaard poetsbeurt niet toereikend was en dat een extra uur diende gepoetst te worden.- Vuilbakken zak niet weggebracht- Vaatwasser niet leeggemaakt- Frigo niet leeggemaakt- Koffiefilter nog in koffiezet - Fles fruitsap en glas nog op aanrechtIk heb U reeds 2 mails gestuurd dat ik hiermee niet kan akkoord gaan. Een waarborg dient hier niet voor. We hebben geen schade aangericht.Voor de items die U opsomt kan geen uur werk worden aangerekend bovendien werd bij afsluiten van huurcontract niet kenbaar gemaakt wat al dan niet bij eindschoonmaak was inbegrepen. (Zo niet zou ik wel een ander app gezocht hebben). Bovendien heb ik U ook gemeld dat het appartement niet proper was toen we er introkken, maar heeft U daar nooit enige vergoeding tegenover gesteld.Ik ben dan ook van mening dat U ten onrechte 60 euro van de waarborg inhoud.

Berichten (2)

Agence Driemo

Naar: M. U.

10/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

M. U.

Naar: Agence Driemo

10/09/2022

Geachte,Ik blijf erbij dat een waarborg niet dient waarvoor U het nu gebruikt .Het is een heel gemakkelijke manier om geld op te halen bij de vakantieganger cfr uw "boete systeem" 50 euro zo sleutel na 10 u afgegeven 20 euro voor huisvuil (er was een nieuwe zak in vuilbak en daarin zou de koffiefilter dan in geweest zijn, de fles fruitsap, pakje boter uit de frigo?, een zakdoekje?.) Ik dacht dat de kuisploeg het dan makkelijker zou hebben om het "vuil" van het appartement te kunnen deponeren in een zak en zo properder kunnen kuisen want het stof en zand was bij de vorige poetsbeurt zeker niet meegenomen.De eindschoonmaak was inbegrepen toen ik huurde. De restricties die U bij aankomst oplegt komen na afsluiten van de overeenkomst. 1 van de redenen dat ik voor dit appartement koos was omdat eindschoonmaak was inbegrepen. 40 euro extra aanrekenen voor bovenvermelde "fouten" is overdreven en hoorden m i bij een gewone opkuis.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform