Geachte Mevrouw, Mijnheer,Wij hebben uw bericht aangaande bovenvermeld dossier goed ontvangen.Bij deze een korte samenvatting over het verloop van het schadedossier.Zoals gemeld werd de expertise uitgevoerd bij de schadelijder aan huis, dit op zijn uirukkelijke vraag.Een bestek had de schaleijder toen reeds ontvangen, wat hij ons dan later ook doorstuurde.Zoals u zelf kan lezen was de schadelijder niet van plan om het voertuig bij zijn dealer te laten herstellen.Op het bestek dat wij mochten ontvangen stond echter geen naam of adres van een hersteller.Uiteindelijk wisten wij dan ook niet welke hersteller dit had opgemaakt.Op die manier is het moeilijk comminiceren en zo wordt een dossier onnodig vertraagd, buiten onze wil.Een volledige en correcte informatie kan alleen maar helpen bij een vlotte afhandeling.Bij deze wil ik nog melden dat het dossier werd afgesloten en over gemaakt aan onze opdrachtgeefster op 26.11.2020.Met vriendelijk groetenMichel Vanden BemptLimbratex-MobilexIAE 00510Meer dan 3 weken geleden ontving je een klacht van PATRICIA COSTALES.Hoog tijd om deze klacht te beantwoorden!Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01108447-28 Heb je vragen over ons platform? refToken: 77f28503-6395-4142-a436-0212d9a21ba9De klacht van PATRICIA COSTALES:Expertise gebeurd op 22/9/2020Naam van de klantPATRICIA COSTALESKlantreferentieKlantnummer: 00133536Beschijving van de klachtWij lieten een expertise thuis gebeuren voor een ongeval die op 1/9/2020 gebeurde, we hadden een expertise laten doen bij de garage waar de auto gekocht werd en dachten daar ook laten te maken tot we hoorde bij welke carrosserie zij gingen, we hebben dan besloten om in een ander garage de herstelling te laten doen en sindsdien wachten wij nog altijd op een definitieve antwoord van Mr Vanden bempt Michel die voor weet ik niet welke reden dat dossier niet wilt eindigen ?Ik, de garage en nu ook de verzekeringsmakelaar bellen bijna alle weken en er is wel altijd ietsGewenst resultaatSchadevergoedingBijgevoegde documenten[s:www.test-aankoop.be/~/media/da218f0f9f0c4cd18f87530a7281d923.png]Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Test Aankoop[s:www.test-aankoop.be/~/media/b932339ba5964be6886ed77a14ce0421.png]