Terug

Ex rekening BPost nog steeds geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: BNP Paribas Fortis

22/03/2024

BesteHet euvel met de ex B post bankrekening is nog steeds niet opgelost! Ik heb nog geen nieuwe Fortis kaart en mijn Buy Way Visa kaart van ex B Post is nu ook niet meer beschikbaar! Ik heb al méérdere malen het contact center van Fortis gecontacteerd en mijn heeft mij telkens bevestigd en beloofd dat mijn case prioritair zou behandeld worden. Men zou ook telkens een mail sturen naar de dienst IT met de hoogste urgentie!Tot op heden is er nog niets opgelost en krijg ik ook geen nieuws! Prioritair zei u toch, niet??Ik ben dit dus meer dan moe. Als hier binnen zeer korte termijn geen oplossing voor komt, schakel ik mijn raadsman in voor een officiële klacht en ga ik hiermee verder!Dit is écht buiten alle proporties. Ik kan mijn eigen geld en ex bankrekening momenteel niet beheren door totale onkunde en onprofessionaliteit van Fortis!Nathalie van Weegen

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: N. V.

25/03/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas FortisClassification Confidential ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform