Terug

Ex rekening BPost geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: BNP Paribas Fortis

30/01/2024

BesteIk was klant van BPost en door de overgang naar BNP Paris Pas Fortis heb ik geen toegang meer tot mijn rekening. Noch via de app (steeds een foutmelding), noch via online bankieren. Als ik bel naar BNP is de wachtrij véél te lang en krijg ik niemand aan de lijn.Graag een dringende oplossing zodat ik weer toegang krijg tot mijn geld, rekening en bankapp. Nathalie van Weegen

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: N. V.

01/02/2024

Geachte,Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.Vriendelijke groetenComplaints Management BNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform