Terug

Ernstige beschadigen van de goederen in de verhuis

Closed Openbaar

Van Der Elst Verhuizingen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Van Der Elst Verhuizingen

24/02/2023

Goeiedag,Ik nam contact met Van Der Elst Verhuizingen, op de verhuisvrachtbrief, werd ook de fima Moving Group Taveyts vermeld. Hoewel het verhuis tijdstip werd voorgesteld en vastgelegd op 7.30, werd op de dag zelf dit tijdstip aangepast naar 10.30. Bij de verhuisgoederen, waren ook twee actieve luidsprekers, één van die luidsprekers, werd zou dicht bij het rolluik van de nieuw huurruimte geplaatst, dat het rolluik een zeer diepe en lange groef trok, bijkomend aan de andere beschadigen van alle twee de luidsprekers, ook inbegrepen in de goederen waren twee grote cd meubels, in hard hout, ook deze hebben beschadigen opgelopen.Nadat het rolluik open ging, was maar één gegeven zichtbaar, de goederen werden vrijwel in de ruimte gesmeten, een tweepersoonszetel werd op de leuning geplaatst, rechtop, één van de cd kasten werd 'schuin' vanuit alle oogpunten bekeken 'geplaatst'.Ik voeg hierbij de communicatie van het bedrijf bij:Geachte heer,Eerst en vooral was u niet aanwezig (of gedeeltelijk)bij het laden en het lossen van de verhuiswagen,echter bleek dat heel wat meubilair al in heel slechte staat was,en wij ter plaatse al een paar meubelen moeten verstevigen hebben.Wij deden de verhuis met grootste zorg en kunnen niet instaan voor schade die al aanwezig was van voor onze verhuisopdracht.Met vriendelijke groet,?Goeiedag mevrouw, mijnheer,Bij het aankomen en openen van de locker in Aalst, was een luidspreker zo dicht bij de rolluikgoot geplaatst, dat het rolluik een zeer diepe groef trok in de luidspreker, ook waren beide cd-, meubels zeer ernstig beschadigd.Graag bericht over de procedure voor schadeloosstelling.Dank bij voorbaat.Graag nog een prettige rest van de dag en week.

Berichten (2)

Van Der Elst Verhuizingen

Naar: J. D.

24/02/2023

Geachte heer,Nogmaals wij kunnen niet verantwoordelijk zijn voor schade van voorafgaande verhuizingen.Zoals steeds melden wij dat wij de klant een uurtje vooraf een seintje geven voor aankomst,jammer genoeg was jij telefonisch moeilijk bereikbaar.Echter werd de verhuis met de grootste zorg uitgevoerd door ons zelve.1 ding is zeker ook waar je meubilair hiervoor opgeslagen werden,kregen wij de melding dat u een heel speciaal man was.Met vriendelijke groet,0472/83.38.70.info@vanderelstverhuis.be:www.vanderelstverhuis.beOp 24 feb. 2023 om 00:37 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

J. D.

Naar: Van Der Elst Verhuizingen

20/03/2023

Goeiedag mevrouw, mijnheer,Deze beschadigen gaan over en tijdens het transport uitgevoerd door U bedrijf, andere referenties, of tijdstippen, doen compleet niets ter zake. Ik hoor U graag beperkt tot de (dienst) uitgevoerd door U bedrijf! En waar U bedrijf voor werd gecontacteerd.Met vriendelijke groeten,Johnny


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform