Terug

Er werd mij een abonnement aangesmeerd

Opgelost Openbaar

sensotec

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: sensotec

08/09/2020

Beste,Tijdens de lock down kreeg ik een mail om voorleessoftware gratis te gebruiken. Ik tekende daarvoor in. In deze mail stond dat ik voor 31/08/2020 moest opzeggen.Ik kreeg op 3/09/2020 een factuur met de vermelding te betalen of op te zeggen voor 31/08/2020.Helaas kon ik niet meer opzeggen want ik kreeg de brief te laat.Ik moet dan ook meteen voor 1 jaar betalen (170€) wat ik wel wat veel vind voor iets wat ik achteraf gezien nog nooit heb gebruikt en ook nooit zal gebruiken.Cindy

Berichten (2)

sensotec

Naar: C. D.

18/09/2020

Geachte Mevrouw Delaruelle,We hebben u vraag goed ontvangen en zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen. Ondertussen hebben we uw factuur op hold geplaatst en hoeft u voorlopig geen verder (finaniciele) stappen te ondernemen. Mvg, Rudy Perard Rudy PérardFinance Administration ManagerSensotec nv/saVlamingveld 8 B - 8490 JabbekeE rudy.perard@sensotec.beT +32 50 40 47 48www.sensotec.be

sensotec

Naar: C. D.

16/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform